Simme thermostaat

IS er zicht op de ondersteuning van de Honeywell Evohome. Ik ben binnenkort toe aan een slimme thermostaat en zou deze natuurlijk graag met olisto laten samenwerken. De NEst is niet mijn ding en de Toon moet je elke maand voor betalen. dus viel mijn oog op de evohome. maar ja die is weer niet met Olisto te koppelen.

Of is er op een slimme manier hiermee toch iets mogelijk

Als je niet perse meerdere ruimtes wil aansturen, zou ik toch gaan voor de Toon® gezien de enorm veel besturingsmogelijkheden in samenhang Olisto.

Evohome staat op de wensenlijst… ik kan helaas geen tijdpad of indicatie geven. De T6 was onze eerste kennismaking met Honeywell, hun overig portfolio is dan een logisch vervolg!

Groet
Frank Meeuwsen

1 like

Afhankelijk van wat je er op dit moment mee wilt, kan je Evohome al wel koppelen met IF. Zo heb ik ook al een paar regels. Geofencing heb ik in IF ingericht. Tevens een koppeling met m’n agenda. Je kan tevens een koppeling maken tussen Olisto en IF. Ik zou dus niet kiezen voor een korte termijnoplossing omdat het nu niet ondersteund wordt. Ik heb al jaren Evohome en kan je vertellen dat het op gebied van comfort en energiebesparing het beste werkt.

:+1: Zou top zijn!

Inmiddels zijn we een paar jaar verder en eind september 2023(end of Google Works With Nest) komt akelig dichtbij.
De reviews van de T6® zijn niet best.
Is er meer zicht op een nieuwe Integratie met Nest en/of Evohome.

Wat is ‘IF’ eigenlijk?

1 like

We zijn opnieuw naar integratie met Nest aan het kijken.
Ik vermoed dat met IF If This Then That bedoeld wordt?

1 like

Eind september is gepasseerd. WWN is gestopt.
Wat zijn de vorderingen?
Of moeten we echt naar een andere oplossing zoeken?

De vorderingen zijn er, maar zijn helaas traag.