Server status Olisto ?

Ik heb Miele wederom aangemeld, dus we zullen het zien. Bedankt alvast.
mbt Olisto Connect gebruik ik deze bijvoorbeeld om:

  • versterker in en uit te schakelen
  • volume te regelen
  • kanaal in te stellen
  • vorige track
  • volgende track
    Als ik het adres intyp in de browser dan werkt dat prima. Gebruik ik Olisto Connect doet deze al een tijdje niets meer. Voorbeeld: http://xx.xxx.xx.xx:xxxx/YamahaExtendedControl/v1/netusb/setPlayback?playback=next. Deze maakt wel gebruik van Port Forwarding, maar dit werkt prima.

app versie = 2.18.0

Marije,

Inmiddels een week verder en nog immer geen oplossing/bericht.
Heb nog steeds hetzelfde probleem: geen connectie, geen buttonsā€¦

@peterharte Bij welke provider zit je voor vast internet, wat voor modem/WiFi router heb je en op wat voor toestel ervaar je problemen?

Daniel,
Thuissituatie: Provider Ziggo, Connectbox + Apple extreme/Express. Probleem via wifi op zowel iPad Pro als iPhone X.
Overigens kan ik wel op afstand de app starten en buttons gebruiken via Wifi (Xs4All, Fritzbox Router)

Hoi Peter, wat bedoel je precies met op afstand starten? Bedoel je daarmee dat je terwijl je op een ander WiFi netwerk zit een now-button gebruikt om thuis iets te laten gebeuren?

Daniel,

Exact! Ik schakel via een button een Fibaro smartplug welke via toon connected is. Kan het via de Toon-app op de iPhone checken of er geschakeld wordt.

Beste allemaal, er zijn inmiddels 2 threads over dit onderwerp ontstaan. Om het een beetje overzichtelijk te houden wil ik jullie vragen verdere discussie specifiek over het niet werken van de app via WiFi (maar wel via 4G) op de andere thread te plaatsen, namelijk:

Zouden jullie ook de teststappen die ik daar noem willen uitvoeren?
Over andere issues die in deze thread genoemd zijn heb ik met de betrokkenen persoonlijk contact opgenomen, dus ik sluit deze thread af.