Screens omhoog olisto trigg

App version: 2.27.2______
Phone OS: 14.6______
Problem description:
Hallo, ik heb een trigg dat als de regenkans>40% dan moeten de screens omhoiog deze zijn gekoppeld aan ASUN 650 van KAKU nu is het zo dat als deze een puls krijgt 2 min aan blijft, maar als de trigg van Olisto wordt geactiveerd gaan ze maar hoog uit 20 cm hoog het lijkt wel als er ook een UIT puls wordt mee gestuurd, kunnen jullie hier eens na kijken want zo heeft de trigg geen nut

@Rai , weet jij misschien wat er hier aan de hand kan zijn? Is de lengte van de puls instelbaar?

@Daniel, Nee, de tijd van de ASUN 650 is niet instelbaar. Heb dit al eens gevraagd bij KAKU. Deze staat vast op 2 min. Wat ik toen zelf gedaan heb, is binnen KAKU in de ICS-2000 een SCENE gemaakt omdat TIMERS in OLISTO er toen nog niet waren. Hierin kan je namelijk wel een AAN/START geven, daarna een TIMER voor de tijd die nodig is om 40% te halen en dan een UIT/STOP. maar wat je dus niet kan doen is dat als het scherm al 20% open is, dat er dan 20% bij komt. Je stuurt dus niet op % maar eigenlijk op de tijd die je nodig hebt om het scherm 40% te verplaatsen.

Deze SCENE kan je wel normaal aanroepen in OLISTO.

Nu er wel TIMERS zijn in OLISTO, zou je dus het wel moeten kunnen aanroepen. In TRIG 1 dan de start en meteen een TIMER zetten voor de tijd. In TRIG 2 dan checked of de TIMER actief is met die omschrijving en wacht tot de TIMER expired. Dan kan daarop het STOP commando gegeven worden.

Hallo, Dat wat je voorstel met timers is prima maar dat is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat ze volledig naar boven gaan, dus de trigg van olisto zegt regen kans > 40% screens omhoog ; puls ASUN 650 in en na 2 min stopt de ASUN 650 van zelf