Samsung smartwatch widget werkt niet

App version: 1.1.0
Phone OS: Android 11 (OneUI 3.1) + Tizer 4.0.0.7 (OneUI 1.5)
Problem description:

Op mijn Samsung Gear S3 Frontier heb ik de Olisto Now app geïnstalleerd via de Galaxy Store. Als ik de app open op mijn smartwatch, dan zie ik de Now knoppen. Maar als ik de widget toevoeg aan een van de ‘startschermen’ dan blijft het scherm zwart en zijn de Now knoppen niet zichtbaar.

Misschien dat dit komt omdat de Gear S3 Frontier alweer iets ouder is, of misschien is het een bekend probleem?

In app:

Widget (herkennen aan blauwe indicatie-stipjes aan bovenkant):

Wow. Wist niet dat er een OLISTO app was voor de Samsung S3. Meteen geinstalleerd. En hier precies hetzelfde. Dus wel alle now knoppen in de app, maar niets in het widget.

Bedankt voor de melding. We gaan kijken wat we eraan kunnen doen. Helaas hebben we zelf geen S3 om mee te testen. Heeft een van jullie de watch gekoppeld aan een Samsung telefoon? Dan kunnen we je wanneer het zover is een beta-versie sturen.

BTW, je bereikt de instellingen via een long-press. Daar vind je bovenaan een refresh-knop om nieuwe buttons zichtbaar te maken, en ook de mogelijkheid om bestaande buttons eventueel te verbergen.

@Daniel ik gebruik deze combinatie en wil hiermee best iets testen (ben van beroep ook Test Engineer :rofl:)

Samsung Galaxy S10+ (SM-G975F) met Android 11 samen met de Samsung Galaxy Gear S3 Frontier (SM-R760) dus.

Verder kan ik melden dat als ik de volgende stappen doe, er niks veranderd aan de widget:

  1. Check de app: 1 NOW-knop zichtbaar (er staat er ook maar 1 ingesteld)
  2. Long-press en zet knop uit
  3. Refresh en check de app: knop is niet zichtbaar
  4. Check de widget: geen knoppen zichtbaar.
  5. Open de app weer
  6. Long-ress en zet knop aan
  7. Refresh en check de app: knop is weer zichtbaar
  8. Check de widget: nog steeds geen knoppen zichtbaar.

Ik heb hiervan een een video, maar deze kan ik niet zo toevoegen. Mocht je die willen hebben, dan stuur ik het graag via een alternatieve route jullie kant op!