Rolluik dicht en open

Hallo, heb een trigg aangemaakt zodat rolluik dicht gaat als er twee telefoons niet in huis zijn.
Nu is het echter zo dat als de telefoon waarop de trigg aangemaakt is van huis gaat dat deze dicht gaat. Andere telefoon is wel in huis aanwezig. Moet de trigg op beide telefoons worden geïnstalleerd of is aanmelden op één telefoon genoeg?

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

BVD

Welke rolluiken heb je ?somfy ? Ik had ook dat probleem. Ik gebruik nu de sfwezigeidsfunctie van nest en dan werkt het wel ( of de gsm moet ik spaarmodus staan ). Alleen heb ik dan het probleem weer dat soms niet alle rolluiken naar boven of beneden gaan

Motor is idd van Somfy

Op beide smartphones moet de App Olisto geïnstalleerd zijn en uiteraard actief zijn.

Staat op beide telefoons en zijn beide actief. Alleen de trigg staat op één telefoon. Hierin zijn beide telefoons aangevinkt.

Zou het een problematiek van triggs synchronisatie zijn?
Moeten niet of wel op beide geregistreerde toestellen Alle triggs hetzelfde zijn?
Zo ja, hoe zit het idd met de synchro-situaties…

Je ziet de trigg wel op de ene telefoon maar niet op de andere? Ben je wel op beide telefoons met hetzelfde Olisto account aangemeld?

Dank voor de tip. Stond op beide telefoons ander account. Na correctie werkt alles goed behalve “in de buurt van” oftewel locatie bepaling