Ring.com support

Gaat ring deurbel en de ring camera toegevoegd worden? Had begrepen dat jullie in de USA daar al overgepraat hadden.

Dat klopt! En ze staan zeker nog op onze wensenlijst. Soms is de overgang tussen praten en actie net wat omslachtiger dan we zouden willen…

let me know if you guys need help Frank, you know I like talking :innocent:

1 like

Aub haal van wenslijst af en laat het werken. Dan niet alleen de de bellen maar ook de cameras. Ik zelf gebruiks ze en als bvb er snacht beweging in tuin is dat licht aan gaat en bvb savonds aan gebeld word licht bij deur aangaat. Daar wacht ik op en de ring producten worden goed verkocht.

1 like

+1

Met Olisto kan ik dan ook een brug slaan naar de Woonveilig camera’s.

Overigens, IFTTT heeft wel ondersteuning voor Ring. Met de Webhook service van Ring kun je Olisto Connect URLs aanroepen. In een Trigg kun je dan de vervolgactie doen. Zo kun je als de bel gaat je Woonveilig camera in de hal laten opnemen.

Werkt niet helemaal foolproof. Soms gaat het goed, soms zit er teveel vertraging in de opzet waardoor de camera te laat aanspringt.

En soms gaat de camera helemaal niet aan. Ik zie dat de trigg wel geactiveerd wordt, dus ik ga maar eens buurten bij Woonveilig.

Olisto al zo ver om ring te gaan ondersteunen?

Helaas zit dat er nog niet in op heel korte termijn…