Push message location values

Ik heb een trig gemaakt die nodige olisto values toont als push message. Je krijgt dan zo’n oranje scherm over de app heen.

Allereerst: Formatting deze oranje pagina zou wel handig zijn. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Je krijgt nu alles als 1 lange string achter elkaar. Ook als je toevallig op de oranje pagina klikt, dan gaat de push button af die er toevallig achter zit.

Dan nu de vraag: Ik heb 3 locaties. Als ik dan de value opties kies die je voor location kan tonen, dsn zijn eigenlijk alleen de LEFT OR ENTERED en de PHONE NAME interessant. Dit dus gedaan voor alle 3 mijn locaties. Dus 6 velden met info. Ik gebruik OLISTO op zowel een Samsung S7 en op een oude IPAD. Wat ik dsn zie is dat alleen de laatst actieve device getoond wordt. Echter op de locatie waar alle 2 de devices inmiddels niet meer zijn, geeft hij dsn nog steeds een device weer. Wel in de andere value staat dan LEFT. Als er geen devices meer zijn op een locatie, moet die value dan niet gewoon LEEG zijn? En waarom zie ik als ik alle devices op 1 locatie heb dan niet meer dan 1 naam?