Problemen met verbinden Philips Hue en Tuya Smart

App version: __________
Phone OS: ________
**Problem description:**problemen met kanaal koppelen bij zowel Hue als Tuya

Ik had hetzelfde recent. Bij aansluiten Philips Hue kanaal bleef hij terug komen met de vraag “Openen met Olisto?”, waarna het kanaal weer afgebroken werd (met een melding) en teug bij af.
Opvallend is dat ik nu ook geen triggers meer krijg uit Google agenda en dat dat kanaal ook niet meer aan te slutien is: geeft dezelfde fout.
Heb het ook net in het forum gezet, maar ik zie weinig recente activiteit van de oilisto medewerkers… zorgwekkend!
Jan

Beste @lwj.oosthoek en @JanB

Allereerst excuus voor het ongemak. We zijn intern met een grote wijziging in t systeem bezig die helaas hier en daar voor problemen zorgt die we niet allemaal konden voorkomen. Helaas zijn ook Tuya en Hue daarvan slachtoffer geworden. Zoals je ziet zijn we druk bezig om de problemen op te lossen, maar helaas zijn we (vooral ik) daardoor wat minder sterk in het communiceren.

Hoe dan ook, Philips Hue zou ondertussen alweer een paar dagen moeten werken. Mocht dat niet zo zijn, reageer gerust op dit bericht en ik ga er meteen achteraan!

Voor Tuya heb ik de wijziging teruggedraaid en ben aan het kijken waar het probleem ligt. Mochten daar nog problemen mee zijn of weer komen, laat het dan graag weten!

Met vriendelijke groet,
Remy @ Olisto

Hoi Rémy,

Goed om te horen en inderdaad handig om te weten als jullie aan het “sleutelen” zijn wat invloed kan hebben op de werking van de app.

Wellicht handig om gebruikers te informeren als dit aan de orde is zodat wij weten dat het probleem niet aan onze kant zit en wij jullie kunnen blijven informeren over het effect Vandestr aanpassingen.

Heeft de grote aanpassing te maken met Matter, is de Olisto app daar straks ook op voorbereid?

M.vr.gr. Leon