App version: __________
Phone OS: __android 16 + iOs
Problem description:
Triggs worden niet uitgevoerd.
App laat geen triggs zien
App laat geen kanalen zien.
Updates gedaan in App profiel laat weer oude info zien.
Kan Remy of Daniël svp snel actie ondernemen.
Zelfde probleem als 4 dagen geleden
Triggs worden weer niet uitgevoerd
@Remy @Daniel
Wat is er aan de hand met het Olisto systeem?
Begint nu wel erg hinderlijk te worden.
Geprobeerd om ze even opnieuw op te slaan door wen conditie te veranderen?
Was goede tip. Ik heb de tijdsinstellingen na zonsondergang een minuutje vroeger of later gezet en de triggs werden vanavond wel uitgevoerd. Hopelijk blijft de boel nu wel werken.
Wel jammer dat we van @Daniel en @Remy geen opheldering hebben gekregen wat de feitelijke oorzaak van de storingen was en welke maatregelen er zijn genomen om deze problemen in de toekomst te voorkomen.
Er is en fix gedeployed
maargoed fijn dat het weer werkt op deze manier. Meen me te herinneren dat dit een tijd geleden ook al eens was. Blijf het een cool product vinden. En hulde aan hen die het in leven houden met beperkte middelen.
Mijn lampen klik aan klik uit gaan op verkeerde tijden aan. Gaan normaal voor zonsondergang .
Nu om 7 uur in de morgen.
Wat kan ik hier aan doen.?
Ze gaan ook aan op de ingestelde zonsondergang tijd.
Plus app heel traag of werkt niet.
Groet Gerard
Hoi Rene. Welke fix heb jij het over? Is er een manier om de Olisto app op mijn iPone te krijgen zonder dat deze app in de Apple Appstore staat? Bij mijn weten kan dat niet, en ben ik machteloos zolang de Olisto app niet te vinden is in de Appstore van Apple namelijk…
Dat zou ik niet weten, dit ging over niet werkende triggs, dan moet je de tijd ff een keer aanpassen en dan werkt t weer.