Op dit moment is OLISTO suoer traag en zijn al mijn trigs niet zichtbaar

@Daniel. Op dit moment zijn al mijn trigs verdwenen en ook de NOW buttons. Tool is ook megatraag. In de activity log zie ik nog wel dat er iets wordt uitgevoerd, maar een groot deel van de door timers aangestuurde acties lopen mega vertraging op. Iets dat na 1 minuut zou afgaan, wordt in de log al aangegeven als 5 minuten, maar een groot deel van de timers ontbreekt gewoon. En als je in de LOG op een regel drukt, krijg je de melding dat de TRIGG niet meer bestaat.

Ook als de de trig nu door GOOGLE laat aanroepen krijg je de melding dat OLISTO NOW unavailable is.

1 like

Voor mij hetzelfde sinds vanavond

Ook hier krijg ik de melding om ;m eerste trig te maken… kan dus niet inloggen bij Olisto

Hier hetzelfde probleem, niets is aangegaan en de APP schermen zijn vervaagd en starten niet op.

Ik dacht al dat ik gehackt was… Hier ook niets aangegaan en mijn triggs allemaal weg

Bij mij helaas ook. Een trigg die rond 20:20 uur geactiveerd moest worden werd net geactiveerd.
Blijkbaar grote storing bij Olisto.
Hopelijk kan deze snel worden opgelost.

Hier ging er ook net 1 af die 90 min geleden al had moeten starten. Roep net tegen google en direct werd een OLISTO now uitgevoerd. Roep daarna nog een keer hetzelfde en krijg de melding dat Olosto Now niet gevonden kan worden.

Bedankt voor de meldingen, we zijn ernaar aan het kijken.

De problemen zijn als het goed is verholpen. We weten wat er aan de hand was en hebben dat kunnen herstellen, we proberen nog te achterhalen waardoor het veroorzaakt werd. Onze excuses voor de verstoring!

Het lijkt hier inderdaad weer te werken… Lastig maar gelukkig snel opgelost​:wink: Nu maar hopen dat het zo blijft… Ik vraag me nu trouwens wel af of ik mijn Triggs ook ergens als back-up kan opslaan? Want moet er niet aan denken dat ik alles echt kwijt ben :thinking:

1 like

Het lijkt hier ook weer te werken. Dank voor de snelle actie

1 like

Hier ook weer normaal. Wederom dank voor de snelle actie.

1 like

Helaas is er momenteel geen back-up mogelijkheid voor gebruikers. Wel maken we zelf twee maal per dag back-ups van de database waar alle triggs instaan, die we op een andere locatie bewaren, en wordt alles continue live gespiegeld. Dus de kans dat het door een technish probleem verloren gaat is behoorlijk klein.

Voor alle zekerheid zou je nog gebruik kunnen maken van de ‘deel’-functie bij triggs en de URLs ergens bewaren (dit is echter nog steeds afhankelijk van onze servers en database) of screenshots kunnen maken in het bewerkscherm van elke trigg zodat je eventueel altijd nog kunt zien wat ze precies deden.

1 like