Op de verkeerde tijden lampen aan

App version: ______236.4
Phone OS: ________
Problem description:
Android
Sinds gisteren gaan mijn klik aan schakelaars rond 7 uur smorgens aan.
Ze staan in gesteld op een half uur voor zons ondergang.
Hoe kan dit opeens ? En hoe los ik het op.
Alvast bedankt ook voor de fijne app.
Groet Gerard ik kan niet bijwerken naar 236.5 telefoon wil dat niet doen.

Ook bij mij gaan sinds een aantal dagen de lampen via Toon tussen 6 en 7 uur aan ipv 's avonds bij sunset. Hoe los ik dit probleem op.
Heeft jaren goed gewerkt maar sinds het gedoe met lege triggs wat nu weer ok lijkt doet dit probleem zich voor.

Ik heb de tijden een minuut veranderd van zon ondergang. Dat werkt.
Ik las zoiets bij ander topic.
Succes.

Het ging 3 dagen goed.
Maar vanmorgen toch de lampen die bij zonsondergang aan moeten.( dat doen ze goed) nu weer rond 7 uur in de morgen aan.

Alle triggs werken… Alléén heb ik bijvoorbeeld een trigg die bij zonsondergang de lampen inschakeld en bij zonsopkomst weer uitschakeld. Wat er nu gebeurd is dat de lampen worden ingeschakeld, maar dat de trigg uitschakelen (bij zonsopkomt) daarna wordt gestart en de lampen dus in de avond alweer uitschakeld.
Dit heb ik op diverse triggs. Je ziet het ook in het logboek.
Kijk maar eens of dit bij jou ook zo is, daar lijkt het wel op.,

Ik heb 2 trics voor licht aan bij zon ondergang.
Dat is rond 18.30 ongeveer. Dat gaat goed.
Om 6.20 de ochtend dus gaan de lampen in de tuin aan.
Steeds om7.05 gaan de lampen in de kamer allemaal aan.

Nou heb ik gisteren de klik aan opnieuw opgestart en begon het weer. Misschien is dat het? Dat het weer misging??

Het was nadat ik de tijd van de zon ondergang iets had veranderd drie dagen goed gegaan.
Ben benieuwd hoe het morgen is.

Weer de tijden iets verandert en nu was het weer goed.
Afwachten maar

Triggs opnieuw ingevoerd, oude eerst verwijderd… Ging 1 dag goed. (net als voorheen} Nu lampen weer niet aan? Ik denk na al die goede tijden tijd voor een nieuwe app helaas!

Hier ging het vanmorgen weer goed, dus niet aan.
Op de ingestelde tijden gaat alles prima.

Ik weet niet of er een andere app is.
Met google home kan ook het 1 of ander.
Ik gebruik klik aan klik uit. Dat gaat samen.

Met toon weet ik het niet.

Heb de triggs verwijderd voor de lampen en opnieuw ingevoerd. Schakelt op schemering en dageraad. Vreemd genoeg gaf de app tijdens het instellen van de trigg een andere plaatsnaam als default, heb daar eigen plaatsnaam van gemaakt.
Gaat nu 5 dagen goed! Misschien is daarin iets gewijzigd in de app?

Hoi .
Het gaat hier nu al dagen goed.
Ik heb alleen de tijd met 1 minuut aangepast.

Hier ook dagen goed gegaan.
Maar vanmorgen toch weer de helft van de lampen aan rond half 7.
Weer de tijd met 1 minuut veranderd.
Afwachten maar weer.

Bij mij vandaag ook weer om 7.23en 7.39 de lampen aan. Had de Toon opnieuw gestart. Ging paar dagen goed en nu weer van slag. Kortom Olisto is verre van stabiel. Tips voor verbetering zijn welkom

Hier weer goed vandaag.
Ik had wel de tijd weer met 1 minuut omlaag gedaan.
Iets moet de verkeerde tijd puls geven.
Jij toon ik klik aan dus lijkt dan toch in olisto te zitten. Wat voor een gratis programma verder prima zn werk doet.

Vanmorgen wederom problemen doordat ze niet schakelen.
De App zegt van wel, maar de lampen zijn gewoon aan? Via de App van de lampen zelf gaat alles gewoon uit.
Ik ga overstappen, Dit is niet meer betrouwbaar met name voor als we niet aanwezig zijn.
Groet…

Vanmorgen weer alles aan terwijl dat rond zonsondergang zou moeten. Begin er moedeloos van te worden.

Vervelend he.
Hier vanmorgen niet aan.
Een half uur voor zonsondergang gaat alles keurig aan, dat werk wel goed.

Morgen maar weer kijken.
Ik neem aan dat je de zonsondergang tijd na iedere teleurstelling iets anders insteld toch?

Fijne paasdagen

Vandaag alles weer aan tussen 6 en 7 ongeveer.

Bij mij ook weer aan. Ben een weekend weg en het eerste wat ik 's ochtends doe is checken of de verlichting thuis is aangegaan. En ja hoor brandt weer. Kan gelukkig op afstand uitzetten maar wordt er niet vrolijk van.

Weer aan de helft.

Hoi @Geer_H, @ADATP,
Ik probeer na te gaan wat hier precies mis gaat. Kunnen jullie me (eventueel per PM) vertellen om welke trigg(s) het precies gaat (de naam) en wanneer het mis is gegaan?
Bedankt,
Daniel