Olisto werkt niet op Ziggo WiFi

Hoi Daniel,

Ik heb ook de versie 2.22 geïnstalleerd en alles bleef weer gewoon op WiFi werkend en dus zichtbaar.
Thx voor de “reparatie” versie :grinning:

1 like

Hoi Raymond,

Kijk even bij de App TestFlight daar staat versie 2.22

Ik heb Android, de testflight-link is ios

2 likes

Met de beta versie voor iOS helaas nog steeds het zelfde probleem met WiFi van ziggo op zowel 2,4 als 5 GHz

Op andere WiFi netwerken werkt het wel. Ziggo nog steeds niet :weary:

Beste allemaal,
Na uitgebreid contact met Ziggo is er vooruitgang in de zaak te melden. Het blijkt dat er een verbindingsprobleem (routingprobleem) is tussen bepaalde groepen van aansluitingen (IP-ranges) van Ziggo en Microsoft, waar wij onze servers draaien. Ook andere diensten die bij Microsoft gehost worden blijken hier last van te hebben. Ziggo zoekt in samenwerking met Microsoft naar een oplossing, maar er is nog geen indicatie van hoe lang dit gaat duren. Maar gewapend met deze kennis hopen wij in elk geval spoedig een (tijdelijke) workaround te kunnen uitrollen, waarmee voor jullie alles weer zoals normaal zou moeten werken.

1 like

Sowieso top dat het aan het licht is!

Ik krijg net bericht van Ziggo dat het probleem opgelost zou moeten zijn! Kunnen jullie het nog eens proberen?

Ik kan in ieder geval weer Olisto connect gebruiken op een raspberry pi vanuit een ziggo netwerk. De rest even thuis proberen

1 like

Vooralsnog werkt alles weer! :+1:

1 like

Inderdaad alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor de service