Wanneer ik een Now button aanmaak in Olisto krijg ik deze te zien in het meldingenscherm. Echter wanneer ik Olisto sluit verdwijnen deze Now buttons ook in het meldingenscherm. Deze horen toch te blijven staan?
Toestel is een Xiaomi mi 9t pro, android 10. Appversie 2.28.1
Wij kampen even met wat vertraging door vakanties, ik hoop dat de nieuwe versie (na goedkeuring van Google/Apple etc.) begin Augustus beschikbaar zijn.
Ik zag een update van Olisto voorbij komen. Deze heb ik uitgevoerd, maar nog steeds blijven de Now buttons niet zichtbaar. Is er een bepaalde instelling die verkeerd kan staan?
De stappen kwamen redelijk overeen, ben bekend met de instellingen. Helaas stond dit voor Olisto al uit, deze instellingen had ik zelf ook al eens geprobeerd.
Geen batterysaver of blocker oid geinstalleerd, daar houd ik niet van. Autostart ingesteld maar geen resultaat. Ook de app geinstalleerd maar krijg dit niet werkend, ben ook geen fan van apps die ontwikkeld zijn om meldingen en ter ondersteuning van andere apps werken Jammer dat dit niet werkt op Xiaomi toestellen.