Olisto Connect HTTP JSON request en result

Ik maak veelvuldig gebruik van de HTTP (web-hook) optie van OLISTO CONNECT. ALles wat nog niet door jullie standaard wordt aangestuurd, maar wel aan te sturen is, kan ik dan toch opnemen in een TRIGGI.

Echter, ik heb ooit mijn lamellen geautomatiseerd met SOMA motoren. Deze werken via BLUETOOTH. De CONNECT module die ze leveren, blijkt een gewone PI te zijn. Dus andere SD kaart erin en zelf aan de hobby om het aan te sturen. (Inmiddels heeft SOMA zelf nu ook deze API in hun standaard toegevoegd).

Alleen de motoren luisteren niet altijd goed naar de bluetooth. Dus dan stuur je een actie, maar er gebeurt niets. Dit opgelost door in de TRIGGI met een TIMER DELAY na 20 sec het commando nogmaals te sturen. Hierdoor gaat het al een stuk beter, maar nog niet perfect.

Nu geeft de WEBCALL als deze nu wel of niet wordt ontvangen, een return code terug:
Als het fout gaat:
{“result”:“error”,“version”:“2.0.6”,“msg”:“READ ONDISCONNECT”}

En als het wel goed gaat:
{“result”:“success”,“version”:“2.0.6”}

Dit gaat via JSON.

Dus nu de vraag, is het ook mogelijk dat je in OLISTO deze return kan gebruiken om weer een andere actie af te starten? Dus dan kan ik de waarde (error of success) in een variable laten zetten, waarna je deze weer kan gebruiken in een volgende triggi.

Is deze optie er? En zo ja, hoe werkt deze?