OLISTO-CONNECT aan het bufferen of traag?

@Daniel Hebben jullie sinds gisteren 03 mei 2024 om 13:32 iets aangepast aan de flowrate van OLISTO-CONNECT? Of is hij aan het bufferen? Of is er een probleempje? Want ik zie in mijn logging dat hij soms ineens een lagere upload rate heeft, dan ineens alles in 1 keer naar binnen gooit en dan weer in een soort time out gaat.

Inmiddels wat aan het debuggen geslagen in m’n coding. Ik krijg geen enkele foutmelding als je vanuit PHP een curl_setopt commando afschiet. Alles gaat goed. Schiet je er een stuk of 4 tegelijk af, gaat het ook goed. Maar als je dit snel achter elkaar doet, dan ineens blijft het hangen. Stuur je direct vanuit een ander PHP weer acties, dan gaat het wel weer goed, maar na 2 min krijg je ineens de result van die ene die bleef hangen.

Kennelijk is er het e.e.a. gewijzigd.
Starten App kon alleen door opnieuw in te loggen; geen probleem uiteraard en lukte ook meteen, maar m’n gehele profiel moest opnieuw ingesteld worden.
Beginnende met Engels inzetten naar Nederlands.
Nu werkt de App (bij mij) weer perfect en super snel.

Bij mij is het dus niet de app. Die werkt prima. Het is ergens in de achtergrond. Ook nog e3n test scriptje gemaakt die met 4 sec pauze e3n entry afschiet. Gaat dan een paar keer goed en ineens krijg je ruim 2 min time-out. M’n normale script loopt al vlekkeloos voor jaren en dus sinds vrijdagavond niet meer. Toen viel het pas op omdat de data van uren geleden was. Dus er onstaat e3n hele queue.

Nog een kleine toevoeging:

Ik zie in de logging het dus een aantal keer goed gaa en dan ineens is het stil. Met nog meer logging aan, zie ik dan de melding dat er een connect time out is op connect.olisto.com:443. En dan gaat het weer even goed voor een paar entries en dan weer in de timeout. Dus de entries voor de timeout gaan gewoon supersnel en dan ineens ruim 2 min niets en dan gaat het weer even verder tot de volgende timeout.