Olisto app not in Google Playstore

Ten eerste, mijn complimenten over de app. Heerlijk als de app alles voor je regelt.

Mijn vraag is waar de app in de App store is gebleven. Een huisgenoot heeft een nieuwe telefoon maar de app is verdwenen. Nu heb ik in de App store gezocht maar daar is hij niet meer te vinden, dit betekent toch niet het einde van de olisto app?

Met vriendelijke groet,
Alex

Hoi Alex,

Geen paniek, het is zeker niet het einde van de Olisto app. Er was een probleempje met een nieuwe policy van Google waardoor we pontificaal uit de playstore zijn geknikkerd. We hopen er binnen enkele dagen weer in te staan. Mochten jij en je huisgenoot niet zo lang willen wachten, stuur dan even een PB en dan stuur ik je de APK even direct!

Met vriendelijke groet,
Remy

Hoi Remy,

Bedankt voor de snelle reactie.
Graag zou ik die APK ontvangen, het is nu zo donker als mijn huisgenoot thuiskomt :wink:

Voor mensen die deze post op een later moment vinden, zolang de app niet in de Google Play store staat, is de app direct te downloaden via link verwijderd. Simpelweg het bestand downloaden op je telefoon en dan installeren.


While our app is currently not available in the Google Play store, it is available directly downloadable through our site at link deleted. Simply download the file directly to your phone and install it.

This problem should have been fixed, so I’m deleting the message that linked directly to the app apk. To all those that downloaded the app, please note that you will no longer be receiving automatic app updates. To get these once again, please delete the manually installed version and reinstall the version from Google Play

Dit topic is na 13 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.