Nieuwe toon app

Ik was even niet meer op Olisto app geweest dus ik kwam online en mij werd gevraagd opnieuw verbinding te maken met Toon door in te loggen. Prima ging goed en ik zag dat alle triggs ook weer werkte ook met locatie top! Maar na een paar dagen dat het vlekkeloos werkte opende ik de toon app daarin stond dat er een nieuwe versie van de toon app beschikbaar was en dat de huidige app straks niet meer zou werken.

Ik heb de nieuwe toon app geïnstalleerd en samenwerking met toon zelf werkte natuurlijk goed zonder tussenkomst van Olisto. Ik heb vervolgens de oude toon app verwijderd. Tot mijn verbazing zie ik nu dat sinds dat moment geen enkele triggi voor het toon Kanaal meer werkt. Het gaat hierbij om versie 3.32.1 (63512) van de toon app.

Ik zit er zelf nog aan te denken om de oude app terug te plaatsen en te kijken of het dan wel werkt of opnieuw de triggs te maken. Zijn er meer mensen met hetzelfde issue?

Na alles opnieuw te hebben aangemaakt werkte het weer.

Hi Niels
Bedankt voor je feedback. Je hebt alle triggs opnieuw moeten maken nadat de Toon app zelf was vernieuwd? Dat is vreemd, want in principe werken wij los van elke andere app, maar rechtstreeks met de hardware. Ik maak hier een melding van bij ons team om te kijken of ze er verder in kunnen duiken.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen