Nieuwe problemen na installatie van recente Olisto update (versie 2.27.0)

Hier zelfde probleem.

De log in blijft ook niet bij de widget.

@ADO kun je toelichten wat je daarmee bedoeld?

De app blijft niet ingelogd. Dan is de widget “leeg”.

Ik mort dan eerst weer bij de app inloggen rn dan zijn alle knoppen in de widget weer zichtbaar.

@ADO Dat is een probleem dat ook al in de vorige versie van Olisto zat.
M.a.w. dat is geen nieuw probleem die door de recente release van versie 2.27.0 geïntroduceerd is (waar deze topic over gaat).
Deze melding kun je beter plaatsen in topic Iphone widget werk niet goed

Klopt, zal ik doen.
Nog een probleem: Locatie werkt ook niet meer na de update!

@ADO ja inderdaad, maar die stond er al bij (ik denk dat je punt 3 betreffende geofencing bedoeld?)

De applicatie is met deze versie (2.27.0) eigenlijk best goed verziekt.
Geen werkende geofencing (locatiebepaling) en geen push notificaties meer.
Eerlijk gezegd heb ik zo aan de #Olisto app helemaal niets meer.

Ik kijk serieus uit naar het moment dat IFTTT KaKu gaat ondersteunen want dit met Olisto is gewoon echt niet leuk meer.

klopt. Hoop dat er snel een oplossing voor komt.

@Remy
Wanneer komt er een reactie van Olisto?
Telkens na een update is het mis. App (Olisto) is hiermee niet echt betrouwbaar.
Ons hele alarm systeem werkt hiermee…

Ja bij ons werkt ook het alarmsysteem er mee.
Als ik nu thuis kom dan gaat het alarm steeds af omdat geofencing niet meer werkt.

Dat Olisto niet reageert kan betekenen dat ze hopen dat het probleem overwaait (wat het natuurlijk niet doet) of ze schamen zich zo diep dat ze niet meer durven te reageren.

Het lijkt wel een hobbyisten cllub die iets leuks in elkaar geknutselt hebben maar niet echt weten waar ze mee bezig zijn. Iedere update van de app levert weer een nieuw drama op.

Ik heb ze sinds gisteren een aantal keer geprobeerd te bellen maar er wordt nog steeds niet opgenomen.
Zouden ze niet meer bestaan?

Ik kwam de grondlegger @arjen van Olisto op LinkedIn tegen en wat schertst mijn verbazing over hoe hij zelf het Olisto product omschrijft. Dat beloofd niet veel goeds.

Is er al een oplossing?

is er ook een vergelijkbaar programma

Het enige zeer goede programma (dat er al veel eerder was dan Olisto) is IFTTT (IF This Then That).
Maar KlikAanKlikUit koppelt daar als één van de weinigen producten in de wereld helaas (nog) niet mee.

Zou nu toch wel wenselijk zijn dat er een oplossing (update) kwam. Duurt wel erg lang zo…
@arjen

Sluit ik mij bij aan!!!

Waarom reageren ze niet !!

Dat is een goeie en terechte vraag.
Eerst de applicatie stuk maken en vervolgens bij serieuze problemen niets meer van je laten horen…