Nieuwe problemen na installatie van recente Olisto update (versie 2.27.0)

Zou nu toch wel wenselijk zijn dat er een oplossing (update) kwam. Duurt wel erg lang zo…
@arjen

Sluit ik mij bij aan!!!

Waarom reageren ze niet !!

Dat is een goeie en terechte vraag.
Eerst de applicatie stuk maken en vervolgens bij serieuze problemen niets meer van je laten horen…

iemand enig idee hoe we ze in beweging gaan krijgen?
Of iig een antwoord?

Je kan ze proberen te bellen, maar ik heb dat een paar keer geprobeerd en ze nemen tot nu toe niet op.
Misschien naar hun kantoor rijden?
Ze zitten in Amsterdam Zuid-Oost.

Of gewoon de app verwijderen, want zo heb ik er zo ook niets aan.

Ik heb ditzelfde probleem sinds de laatste update werkt push niet. En staat er in de log inderdaad de genoemde foutmelding.
De Triggs lijken verder wel uitgevoerd, maar geen push bericht

Wordt er al aan een oplossing gewerkt
Want het werkt NOG steeds niet

Het feit dat ze niet reageren (volgens mij reageren ze ook op andere topics al een tijdje niet meer) en ze de telefoon al enige tijd niet meer opnemen, doet het ergste vermoeden.
De laatste update, die meer stuk gemaakt heeft dan ons allen lief is, is het zoveelste dieptepunt in het bestaan van Olisto. Ik denk dat ze nu zelf maar besloten hebben de stekker eruit te trekken.

Als ze gestopt zijn,zou het wel zo netjes zijn om dat ook even te communiceren.

Met name gekeken naar KAKU zou dit heel erg zijn! Dan zou KAKU toch HEEL snel een alternatief moeten gaan zoeken. Maar ik vind de stilte op het moment inderdaad wel eng…

Beste Olisto gebruikers, onze excusses dat het fixen van de problemen langer duurt dan wenselijk. We zijn niet gestopt met Olisto. We hebben een fix voor het push messages probleem en voor de nacht stand. Het locatie probleem is ingewikkelder en daarvoor zijn we nu aan het testen. We hopen volgende week een nieuwe release de deur uit te kunnen doen.

:pray:t3:
Ik kijk er naar uit. Voor mij is geofencing super belangrijk.

Hoopvol. Nog wel een advies: hou gebruikers op de hoogte, ook als het even allemaal niet lukt.
Zie uit naar de nieuwe update.

Met de nieuwe update maakt het ook niet uit, werkt nog steeds niet, zelfs het weerkanaal niet
Het regende hier gister en zwaar bewolkt stuur olisto de screens naar beneden omdat het onbewolkt is.
en als je de trigg op zonnig zet gebeurt er totaal niks, waardeloos zo

Nog niet alle Triggerfinger getest maar Apple pushbericht werkt in ieder geval nog niet Geofencing lijkt met iPhone te werken maar nog niet uitgebreid getest. Wat ik erg jammer vind is dat niet bekend wordt gemaakt wat er in deze update is aangepakt daar de update lijst op het forum al een tijd niet is bijgewerkt Bij de app update staat wel de donkere modus vermeld maar die kan ik nog niet vinden in de app.
Ben benieuwd naar reacties van andere gebruikers.

Typefoutje triggerfinger moet zijn triggs
Juist op dit moment ging mijn screen naar beneden dus weercondities lijken bij mij nog tewerken!

Push meldingen (IOS) werken nog steeds niet na de update. Geofencing lijkt nu wel goed te gaan.

Ben er inmiddels achter dat met darkmode wordt bedoeld dat de titels van de knoppen in darkmodus nu wel te lezen zijn Dat werkt dus :+1: