Nieuwe kanalen Tado en Nuki

Ik gebruik de slimme thermostaat van Tado en het Nuki elektrisch slot. Worden beide kanalen binnenkort toegevoegd? Daarnaast heb ik de Trust ICS 2000. Het klikaanklikuit kanaal is met succes toegevoegd. Het Trust kanaal toevoegen geeft een foutmelding. Wat is het verschil tussen beide kanalen?

Hi @Dwars,

Het Trust kanaal is de internationale versie van KlikAanKlikUit. Als je KaKu eenmaal hebt toegevoegd hoef je het Trust Smart Home kanaal niet meer toe te voegen. Tado en Nuki staan op onze wensenlijst maar ik kan op dit moment nog niet zeggen óf en wanneer ze worden toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Tado staat op het wensenlijstje sinds september 2017.
Hoe kunnen we de prioriteit hiervoor verhogen zodat het niet nog eens 3 jaar duurt voordat Tado als kanaal wordt toegevoegd?

Een groot voordeel van het Tado kanaal is een perfecte schakeling home/away. Klikaanklikuit kan hierop naadloos aansluiten ipv het locatiekanaal. Ik heb Tado jaren gebruikt met IFTTT. Helaas moet je binnenkort betalen voor IFTTT. Nogmaals het verzoek Tado toe te voegen aan de kanalen.

Tado staat inderdaad al erg lang op ons wensenlijstje. Helaas hebben we Tado tot op heden niet bereid gevonden om hun API voor ons open te stellen. De beste manier om de kans te vergroten dat de integratie er ooit komt is bij Tado aangeven dat jullie als klant deze mogelijkheid graag zouden hebben.

1 like

Waar zou ik dat kunnen aangeven bij Tado?

Op het community forum van Tado bij het onderwerp wensen
Via tabblad meer in de app

1 like

Dank voor hulp: verzoek geplaatst.