Nieuwe beta versie 2.32.1

Bij installatie van 2.32.1 gaat Olisto spontaan naar Engels en is niet terug te zetten naar Nederlands.

Klopt!
Via de feedback knop van de App heb ik daar enkele weken geleden ook al melding van gemaakt.
Helaas is dat nog niet aangepast.

Thanks voor de melding! We gaan er gelijk mee bezig en zorgen dat dit niet in de niet-beta versie komt.

@Brandje, waar had je die melding gemaakt? Ik kan heb namelijk niet zomaar vinden.

1 like

Hoi @Remy,
Omdat het een testversie is heb ik gebruik gemaakt van de feedbacknop in de test App zelf.

Ah helder, dat verklaart waarom ik er niet direct een melding van heb gekregen! Ik ga eens kijken of ik dat kan doorschakelen

1 like

Top!
En thx dat jullie het probleem gaan aanpakken.

Het probleem is opgelost en de nieuwe versie wordt momenteel geupload naar apple. Dit blijft 2.32.1, maar jullie zullen (waarschijnlijk morgen) wel een update zien.

1 like

Klopt @Remy! De update is net bij mij aangeboden en geĆÆnstalleerd. Nederlands is weer keurig in stelbaar.
Thx voor de snelle actie!

1 like

Super om te horen!

1 like

Halo,
Tot op heden nog geen nieuwe versie te zien bij Android. Enig idee wanneer beschikbaar ?

Ik zie in Apple store alleen versie 2.30.4 ???.
Geldt 2.32.1balleen voor Android?

@Rob_van_Osnabrugge Excuus, ik heb de testversie voor android niet live gezet. Dat doe ik vanmiddag!

@GEenMO Dat komt omdat het een betaversie betreft. Dat was misschien niet helemaal duidelijk aan de titel, dus ik heb dat toegevoegd. Mocht je graag meedoen met de testversies, laat het me dan even weten in een privebericht!

@Rob_van_Osnabrugge Het gaat iets langer duren voor android. Oorspronkelijk dacht ik dat ik de testversie niet live had gezet. Helaas is het iets lastiger dan dat en vraagt android enige wijzigingen in de build voor ik m live kan zetten. Ik houd je op de hoogte

Beste Remy
Ik wil graag gebruik maken van de beta-versie, waarbij ik ervan uitga dat al mijn triggs beschikbaar blijven en dat ik eventueel altijd kan terug vallen op de officiƫle versie.
Ik hoor dan wel van je wat ik hiervoor moet doen.
Groet Gemme

@Rob_van_Osnabrugge Ook voor Android heb ik de betaversie live gezet. Het kan een paar uur duren voordat je de update ziet.

Ja hoor Olisto is nu netjes ge-update
Thanls