Niet meer mogelijk om via facebook in te loggen

Na een tijdje niet meer ingelogd te hebben op de connector pagina van Olisto (omdat alles gewoon als een zonnetje werkt :+1:t2:) wil ik weer inloggen en zoals voorheen drukte ik op de knop van Facebook, alleen nu wordt ik geredirect naar de Facebook pagina waar ik de volgende foutmelding krijg:

URL geblokkeerd: Deze doorverwijzing is mislukt, omdat de URI van de omleiding niet aan de whitelist in de Client OAuth-instellingen van de app is toegevoegd. Zorg ervoor dat Client- en Web OAuth-aanmelding aan staan en voeg al je app-domeinen toe als geldige OAuth Redirect-URI’s.

ik heb bij Facebook de machtiging voor olisto ingetrokken en opnieuw aangemaakt maar dat werkt niet. Ik heb bij de loginpagina van olisto geprobeerd in te loggen met mijn emailadres zonder resultaat, ook op wachtwoord vergeten gedrukt maar ik krijg geen mail binnen op mijn emailadres dus ik kan nu helemaal niet inloggen…

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Hallo @ronkna, excuus voor de late reactie maar het zou weer moeten werken.

Helaas heb ik het zelfde probleem als Ronka.
Kunnen jullie mij ook hierbij hlpen

Hoi Remco,

Wanneer gaat het precies mis (zodat we weten waar het probleem ligt):

  1. Bij het drukken op de knop “Log in met Facebook” gebeurt er niets
  2. Er opent een scherm van Facebook met error bericht
  3. Ik wordt gevraagd om mijn gebruikersnaam en wachtwoord en daarna is er een foutmelding
  4. Nadat ik toestemming geef om bij Olisto in te loggen sluit het facebookscherm niet
  5. Nadat je terugkomt in de Olisto app gebeurt er verder niets
  6. Nadat je terugkomt in de Olisto app krijg je direct een melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de servers vam olisto

Nog steeds hadden enkele gebruikers problemen met het inloggen met facebook. Dat zou nu opgelost moeten zijn. Mocht dit nog niet het geval zijn, update dan a.u.b. de app naar 2.32.0.

Hoi

Ik probeer de Facebook login te gebruiken. Ik had de app gereset en kan er niet neer in via Facebook.

Nu heb ik last van een aantal trigs die ik niet meer kan aanpassen.

Hoi, ik zie dat er inderdaad een probleem in de app is. We gaan hier naar kijken, maar in de tussentijd is het natuurlijk fijn als je toch al in kunt loggen. Is je Facebook account aan een email adres gekoppeld? Dan zou je kunnen proberen met het email adres waaraan je Facebook account gekoppeld is de ‘wachtwoord vergeten’ procedure in de Olisto app te doorlopen. Als alles goed gaat kun je dan een wachtwoord instellen en daarna met je email en wachtwoord op je bestaande account inloggen.
Mocht dit niet lukken, of je je triggs en dergelijke niet terug zien, laat het dan even weten.

Ik heb het paswoord al gereset een paar dagen geleden met de e-mail adres van Facebook.

Enige tijd geleden heb ik eerst alle triggs verwijderd , daarna nieuwe aangemaakt.

Deze uitgezet in de app maar blijven nog actief. Ze komen niet in de activiteiten log voor. In de app staat laatst geactiveerd op 6 Sept . Maar het protocol wordt nog steeds gestart.

Ik had gehoopt om dit probleem op te lossen via het inloggen via Facebook.

Ps ik heb via Apple ID geprobeerd ivm met mogelijk dubbel account maar daar moest ik een nieuw account voor maken. Geen triggs te zien dus daar zit het probleem niet

Ik heb het paswoord al gereset een paar dagen geleden met de e-mail adres van Facebook.

En, kwam je daarmee terug in je account? Zag je je triggs terug?

Deze uitgezet in de app maar blijven nog actief. Ze komen niet in de activiteiten log voor.

Als je triggs verwijderd of uitgezet hebt maar ze lijken actief te blijven dan betekent dit dat er nog een ander account actief is, of dat er bij een andere dienst (bijvoorbeeld IFTTT) iets actief is.

Gebruik je Android of iOS?

Triggs kwamen terug

ITTT al een tijd niet meer in gebruik

iOS voor de app / iPad & Telefoon

Ik heb gisteren een andere trigg uit gezet . En die is is vandaag niet geactiveerd. Dus met die trig geen probleem.

Mooi dat je de triggs weer terugziet. Is het probleem dan voor nu opgelost?

2 triggs die uitgeschakeld waren zijn vandaag geactiveerd (Weer afhankelijk, dia loopt niet altijd)

Ik heb ze in de app aangezet , eens kijken of ze morgen lopen . En dat dit zichtbaar is in de app/ activity log.

En dan weer morgen avond weer uitzetten en kijken of dat dan werkt

Als ze vandaag geactiveerd zijn terwijl ze in de app uitgeschakeld zijn dan moet die activatie ergens anders vandaan komen. Nu aanzetten en daarna weer uitzetten gaat niets opleveren.

Welke acties worden er precies op welke apparaten uitgevoerd, en hoe laat?

Ik zie dat er inderdaad twee accounts zijn. De truc om via wachtwoord reset in je Facebook-gelinkte account terug te komen heeft niet gewerkt omdat er al een account bestond op basis van email-adres en wachtwoord. Ik bericht je via PM om een oplossing te vinden.