Netatmo kanaal verbroken

App version: 2.18.0
Phone OS: 12.4.1
Als ik een nieuwe trigg wil aanmaken staat het netatmo kanaal niet meer in de lijst met te gebruiken kanalen. Al mijn triggs en knoppen die gebruik maken van het netatmo kanaal werken niet meer sinds 21-10 00:30

Wij hadden rond die tijd een service outage. Wat is de status nu? Bij ons lijkt het kanaal succesvol te draaien

Eergisteren 23-10 om 23:30 heeft 1 trigg heel even gewekt, die trigg moet Als iets is gezien in de tuin, een Hue lamp 2x aan en uit doen. De lamp ging 1x aan en uit en dat was meteen de laatste keer dat iet via het Netatmo kanaal werkt.

Het is vervelend wat andere triggs wo die met het kanaal van Netetmo zijn ook ter beveiliging als ik niet thuis ben.

Nu zie ik het volgden bij die trigg

Op 25-10 exact na 00:00 starte het kanaal weer maar na een uur is het weer gestopt. Bijzondere is dat ik bij jullie concurrent Conrad.de een soortgelijke trigg heb aangemaakt en die doet het ook heel slecht, om IFTT werkt het wel, maar de vertraging van minuten daar is waardeloos.

Jammer trouwens dat jullie amper reageren op storingen.

Geen idee wat er bij jullie mis gaat, maar gister om 09:00 werkte het NETATMO kanaal ineens weer, maar dat heeft niet lang geduurd, om 10:51 was het weer dood.

Op dat moment gaf mijn Android app ook aan dat de server onbereikbaar was. Sinds die tijd heb ik ook last op de Android app om in de Triggs, nadat ik die open, te zien welke activiteiten er zijn geweest. Scrollen werkt niet meer, het beeld zit zo vast als een huis. Op de Ipad werkt het wel.

Is het handiger om elke keer als er iets fout gaan een nieuwe melding aan te maken, want de response is op zijn zachts gezegd erg terughoudend.

Goh vandaag (1-10-2019) omstreeks 10:00 werkte het netatmo kanaal weer heel even. En dan alleen voor de Welcome camera. Helaas na nog geen 2 uur en precies 10 activiteiten is het weer gestopt. Zetten jullie het even aan bij de koffie of zo???

Wij zijn dit aan het onderzoeken maar zijn nog niets wijzer helaas. Het vreemde is namelijk dat wij in eerste instantie geen fouten krijgen maar dat ook de informatiestroom naar ons staakt waarna de fouten beginnen.

Excuus dat dit zo’n langdurig probleem is, maar we houden je op de hoogte!

Gister middag 6-11 omstreeks 17:30 werkte de triggs met het Netatmo kanaar ineens weer. Na 00:00 niets meer binnen gekregen, dus weer stuk. Ook begon spontaan mijn test opstelling bij conrad.de meldingen te produceren. Ik vermoed dat jullie echt eens aan netamo moeten vragen wat er mis is.