Netatmo kanaal toevoegen lukt niet

Ik heb recentelijk een netatmo slimme thermostaat aangeschaft. Deze is via de eigen app te benaderen. Via Olisto kan ik alleen het kanaal niet toevoegen. Ik krijg wel het inlog scherm kan mijn gegevens invoeren en op ja drukken om Olisto data van mijn account te laten gebruiken. Daarna krijg ik na verloop van tijd de melding “Het verbinden is mislukt. Het is niet gelukt om het kanaal toe te voegen. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb dit inmiddels meerdere keren meerdere dagen geprobeerd zonder resultaat. In de Netatmo app zie ik wel dat Olisto is toegevoegd als externe app. Verwijderen daarvan en Olisto opnieuw installeren helpen niet.

Andere kanalen (klik aan, hue etc. werken prima).

Wat kan er aan de hand zijn?

Mvg
Marco

ik had hetzelfde probleem voor mijn Precense en Welcome. Maar het werkt nu wel, althans het aanmelden. Het lastige is dat de bevestingsknop/balk die je moet indrukken steeds onder je toestenbord zit. Dat is heeeeel onlogisch.

Mijn netatmo koppeling is nu wel gelukt. Pakte ongeveer een week geleden de verbinding op. Alles werkt nu naar behoren!

Ja ik was een tijdje off-line. Bij mij werkt het nu ook als een zonnetje.
Ik heb IFTTT uitgeschakeld en werk nu alleen nog met Olisto. Wat een verademing, de reactietijd van van het Netatmo kanaal van Olisto is 2 tot 3 seconden. Bij IFTTT varieert dat nog steeds tussen de 4 tot 15 minuten.