Nefit Easy Support

Allereerst bedankt voor de koppeling met KAKU ICS-2000. Door middel van Triggi kan ik nu schakelen door middel van Widget buttons.

Mijn Thermostaat is een Nefit Easy Thermostaat. Kan deze ook worden toegevoegd als kanaal?

Hi Dennis, welkom bij Triggi! Nefit staat op onze wensenlijst om toe te voegen dus dat gaat er komen in de toekomst. Wat altijd helpt is als gebruikers zelf aangeven bij de fabrikant dat ze graag een koppeling met Triggi willen :wink:

Groet,
Frank

Hoi Frank,

Ik zal dit in de Nefit community laten vallen :slight_smile:

(heb het via Facebook gemeld aan Nefit of ze contact willen leggen voor een samenwerking)

Dennis

hallo, is er al enig zicht op wanneer het kanaal voor de Nefit Easy thermostaat wordt toegevoegd?

Hi @pati

Wij willen heel graag maar helaas is de API van Nefit niet open toegankelijk. Dus we zijn afhankelijk van de medewerking van Nefit en helaas stokt het daar steeds. We zien gelukkig meer mensen een beroep doen op Nefit om een Olisto koppeling mogelijk te maken. Elke stem telt (ik zit al een beetje in de verkiezingsmodus) dus laat het ze horen via klantenservice of hun sociale kanalen op Twitter en Facebook!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

hallo Frank,

op jouw advies heb ik via FB contact gezocht met Nefit en kreeg direct een mail terug dat ze 10 triggers in IFTT hebben staan.
Helpt dit jullie om ook snel een koppeling te creëren?

Gr,
Paul

Hi Paul

Wel, het punt is dat wij net zo’n koppeling moeten maken met Nefit zoals IFTTT nu heeft. Om dat mogelijk te maken hebben we toegang nodig tot de API van Nefit en daar loopt het constant vast in de contacten die we zoeken. Maar we blijven proberen!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

is er enige update hieromtrent ?