Miele@home channel connection broken

Bovenstaande titel krijg ik eens per paar minuten als melding op m’n telefoon. Als ik mij probeer aan te melden lukt dat niet en krijg ik de melding “error” was triggered

Dit is momenteel bekend bij ons. We zijn op zoek naar een oplossing voor dit probleem.

Fijn! Bedankt alvast!

Het probleem is gevonden, wij kunnen het helaas niet zelf oplossen, dus er is contact gezocht met Miele. Zodra wij hier antwoord van hebben kunnen wij verder. Updates zullen natuurlijk hier worden vermeld.

Is er al nieuws?

Helaas nog steeds niet. We hebben er al meerdere reminders achteraan gestuurd, maar vooralsnog geen oplossing.

Hoe staat het ervoor? Dit begint ook erg lang te duren. Ik krijg het gevoel dat er niets mee gebeurt.

Het Miele kanaal komt er waarschijnlijk gewoon weer aan, maar dit zal helaas nog even op zich laten wachten. Ik zal je een privébericht sturen met de precieze uitleg.

Remy,

Bedankt voor je heldere uitleg! Ik vertrouw erop dat het goed komt.

1 like

@prinsreinier Het heeft een tijd geduurd, maar we hebben eindelijk positief bericht van Miele. Het kanaal is dus weer online. Als het goed is kan je er dus weer triggs mee maken. Het kan zijn dat je het kanaal even moet loskoppelen en opnieuw verbinden.

Mochten er nog problemen zijn, laat het gerust weten!

Voor zover ik heb kunnen controleren lijkt het weer te werken! Mijn welgemeende hartelijke dank!
Eerlijk gezegd wel jammer dat de beste maanden dit jaar ik de wasmachine niet op zonnestroom heb kunnen laten werken, maar goed…volgend jaar weer een kans.

1 like