Locatie werkt vaak niet goed

Ik gebruik Triggi nu enkele weken. Het idee is erg goed alleen merk ik dat de locatie bepaling met mijn IPhone SE niet altijd goed werkt.
Is het mogelijk om een optie in te bouwen dat als de telefoon contact heeft met het WIFI netwerk van thuis er bepaalde trigs werken. B.v. In de avond de Toon stekkers (schemerlampen) aan zetten als er een WiFi verbinding is met het thuis netwerk. De stekkers weer uitschakelen als de WiFi verbinding wordt verbroken.

ALS:

Als laatste verbonden wifinetwerk is: SSID (naam van wifi netwerk) van thuis pakken
Tijd tussen 18uur en 22uur is (dit omdat triggi anders 24/7 doorschakeld.)

DAN:

Zet lampen aan

Zocht je zoiets?

1 like

Ja, bijvoorbeeld;

Als
GSM verbinden met WIFI netwerk thuis
het nacht is
DAN
Zet lampen aan.

Of
ALS
GSM verbinden met WIFI netwerk thuis is verbroken
het nacht is
DAN
Zet lampen uit.

Hoi beiden,
Leuk om even mee te genieten met de discussie.
‘K vind het een handige Triggi, die wordt beschreven.

Ik heb wel een vraag: met welk kanaal kan de vraag GSM verbonden met thuisnetwerk worden toegevoegd?

Wellicht zie ik iets over het hoofd. Ik kan deze keuze niet vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken en reactie

Met vriendelijke groet,
Henk

Hi Henk,

Welkom bij Triggi! Ik vermoed dat je het WiFi kanaal bedoelt? Dit is alleen beschikbaar op Android. Voor iPhone/iPad is dit helaas niet mogelijk door beperkingen van Apple. Meer over het WiFi kanaal lees je op http://help.triggi.com/hoe-werkt-triggi/hoe-gebruik-ik-het-wifi-kanaal-op-android

Hoi Frank,

Bedankt voor de uitleg. Ik gebruik Apple. WIFIkanaal opties :slightly_frowning_face:
Groeten,
Henk

Ai…ja dat is jammer Henk. Ik ben zelf ook Apple gebruiker en baal er van dat iOS het niet mogelijk maakt in hun systeem!