Locatie werkt niet meer sinds kort

Aan je toegestuurd

Ik stuur even een privebericht

Hello Remy

Since a few weeks/months I have the same problem on my Google Pixel.
Olisto doesnā€™t register when I am at home/inside a geofence. Every other app/location works well, even another app that uses geofences.

I have been reading in this thread for a few weeks and also have the newest update 2.35.3.

Would it help if I also send you a report?

Greetings from Germany
Jakob

Hallo Remy, is er al meer bekend? Zie op het forum dat er meerdere gebruikers last hebben van moeilijk/niet werkende geofencing

Hallo allemaal/hey all!

Ik ben er eindelijk achter waar het probleem ontstaat (en ook waarom wij het niet konden reproduceren), en ben as we speak met een oplossing bezig! Ik houd jullie op de hoogte!

(De nieuwe versie 2.35.4 biedt helaas nog geen oplossing, maar heeft voor mij t probleem bevestigd)

Hallo Remy, fijn dat het probleem gevonden is. Zodra versie 2.35.5 online staat zal ik hem gelijk testen voor je.

Dank voor je hulp

De oplossing bleek toch nog wat voeten in de aarde te hebben en we wilden jullie niet blij maken met een halve mus (ipv een dooie). Maar ik heb de nieuwe versie vandaag eindelijk naar Google doorgezet. 2.35.5 zou met een paar uur (of uiterlijk morgen) online moeten staan. Nogmaals excuus voor het ongemak. Mocht er nog steeds iets niet werken, horen we het graag.

Let wel, bij het updaten kunnen de permissies eventueel terug worden gezet. Dus controleer deze a.u.b. even.

Hello Remy

The update has arrived and the geofences seem to work perfectly. Thanks for your efforts!

Greetings Jakob

1 like

Hallo Remy, geofencing werkt weer goed. Vrijdag gingen echter op onverklaarbare wijze de lampen aan en de rolluiken dicht. Ik was zelf niet thuis maar kreeg bericht van mijn vrouw. Kon dit niet checken want laatste activiteiten worden niet meer vastgelegd (komt dit nog terug? Bij een ā€œfoutjeā€ is dat wel makkelijk namelijk). Verder in het weekend verliep alles weer goed.

Nogmaals bedankt voor je inzet

Gr. Henk

@hmaat, ja de laatste activiteiten gaan we mee bezig! Mochten er meer ā€œfoutjesā€ komen horen we het graag. Fijn om te horen dat de locatie het weer doet!