Lichten aan en uit bij een bepaalde lichtintensiteit?

Ah, dat is jammer. Toch wel erg benieuwd naar de setup die wel werkte hiermee dan. Bleef het instabiel voor jou @Anita? Of werkte het helemaal niet?

Nee instabiel. Licht dat aangaat bij bewolking (terecht) maar niet meer uit. Licht dat niet aan gaat als het wel aan zou moeten zodat we bijna in het donker zaten en zelf het licht maar via de knoppen aandeden. Kon er geen touw aan vast knopen.

Bedankt voor de toelichting!

Ik gebruik de KAKU sensor al jaren via ICS 2000. Werkt prima. Heb je de sensor nog in huis ?

JA, ligt nog op dezelfde plek maar niet meer aangesloten. vind je dat ik het nog moet proberen? Zo ja, heb je tips?

Jazeker. Een paar instellingen. Heb je sensor al gekoppeld aan de ICS2000 module? Ik heb de timer in de lichtsensor op 8 uur staan. Dat betekent dat de aangeschakelde lampen na 8 uur weer uit gaan. Via een extra timerschakeling gaan bij de lampen om ca. 12.30 uur uit.

Stel de lichtgevoeligheid door het knopje op de achterkant een aantal seconden in drukken op het moment dat het donker begint. Verdraai op moment dat de sensor niet en zorg dat je vingers niet op het glaasje komen. Het glaasje gaan dat rood knipperen.

Een heel verhaal. Mogelijk teveel info. Maar ik weet niet hoe goed jij de KaKu apparaatjes kent.

Laat even weten als je nog vragen hebt. Succes. BertO