Leesbaarheid van de Last Activity

Ik zie nu dat de Last Activity info laat zien, echter de tijds aanduiding is in heel licht grijs. Kan dit ook gewoon in zwart dat je het ook kan lezen ? Verder valt het me op dat de display volgorde soms niet klopt. Waarschijnlijk wordt bij het ophalen van deze info de secondes er af gelaten waardoor het er soms wat vreemd staat in de lijst
zie bijgevoegd plaatje

Hallo Rob, de grijze tijdsaanduiding heb ik ook op die wijze en wat de volgorde betreft dat is ook bij mij het geval.
Niet logisch dus.
We moeten wachten op een reactie van Triggi.
Groet, Theo.

Jullie hebben helemaal gelijk.
We zijn momenteel bezig met een nieuw ontwerp voro de trigg cards. En de activiteiten log komt er ook anders uit et zien. Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaat vinden. Hou de updates van de app goed in de gaten en laat het vooral hier weten wat jullie ervan vinden.

Kun je iets zeggen over de release datum?
Een andere wens die eerder is aangedragen is de vraag om Triggs en Nowwidgets te kunnen sorteren / verplaatsen. Zit die wijziging er ook bij?
Groet, Theo.

Nee, daar is niets over te zeggen.
Liever vandaag dan morgen natuurlijk. Maar we kunnen niet alles tegelijk doen.

Het staat allemaal genoteerd en we hopen het op te kunnen pakken.

Sinds vandaag zijn bij alle trigs geen last acivity te zien…

Ik heb gelijk even in mijn eigen app gekeken en bij mij is alles wel zichtbaar.
Helpt het als je de app volledig afsluit en opnieuw start?
Of een trigg even uitzet en weer aan?

Hier hetzelfde probleem, je voorstel heeft geen invloed.
Groet, Theo.

Er zit een update van de app aan te komen.
Laten we deze even afwachten. Het kan heel goed zijn dat dit het probleem oplost.
Mocht het probleem daarna nog steeds voorkomen, dan stel ik voor om even verder te gaan zoeken.

Er zit een update van de app aan te komen.
Laten we deze even afwachten. Het kan heel goed zijn dat dit het probleem oplost.
Mocht het probleem daarna nog steeds voorkomen, dan stel ik voor om even verder te gaan zoeken.

Is het de bedoeling dat ik de huidige beta vervang en hoe gaat dat in zijn werk?
In de huidige beta zit het probleem namelijk ook.

We weten nog niet precies hoe we dat gaan doen. Maar als dat zo is, komt er vanzelf een update. Zowel van de beta als de live versie.

Oke Patrick, bedankt.
Groet, Theo.

1 like

Hebben jullie al een idee wanneer de nieuwe versie er gaat komen ?

Een deze dagen!

1 like

Nog steeds is de tijds info wanneer een trig gedraaid heeft bij de Laatste activiteiten en bij de trig zelf de Laatste activiteit info heel licht grijs en valt bijna weg tegen de achtergrond.
Graag ze gewoon in het zwart laten zien svp

Hey @Rob_van_Osnabrugge,

Ik wist niet dat deze vraag bestond. Ik snap het helemaal. Mijn focus ligt voor nu even op het Locatiegedeelte, maar als ik even tussendoor tijd heb, of anders erna, zal ik dit even onder handen nemen!

Dit is vanaf de komende release (2.25.1 of 2.25.2, ligt er net even aan waar het in meekomt) opgelost. Ook kan je dan bij je trigg de wat langere statusteksten uitklappen zodat ze gewoon leesbaar zijn!

Dat zou dan een zegen zijn als dit is opgelost … Alvast dank

Allereerst excuses voor het reageren op een relatief oude post.

Inmiddels zijn we wel wat versies verder. Onder ‘More’ is nu een aparte plek voor Activity Log.
Betekent dit ook dat de Activity log onder een Trigg leeg blijft? De placeholder, zie screenshot, is er nog wel. Ik heb de IOS app v2.34.0