Labels bij PUSH MESSAGES worden niet getoond

Nog een vreemd probleempje. Betreft PUSH MESSAGES. Hier kan je labels selecteren van bepaalde variabelen. Nu had ik een extra electrisch rolgordijn gekocht. De oude had ik al als push message ergens inzitten, maar van de nieuwe krijg ik alleen de waarde te zien. DUs dacht, zeker iets fout bij mijn configuratie. Maar als ik nu als extra veld ook het oude gordijn toevoeg, dan geeft die ook geen label meer weer. Zie de screenshots.

Dus “Battery Level IKEA Rechts” is de oude. Zelfde voor “Position IKEA Rechts”. De “linker” is nieuwe gordijn. Maar onderaan heb ik nu dus als extra wederom de “Battery Level IKEA Rechts” en “Position IKEA Rechts” toegevoegd. EN ook dan krijg ik alleen de waarde als inhoud. Dacht dat het misschien te maken had met “internal variable format”, maar dat zorgt er alleen voor dat de % verdwijnt. Dus hoe krijg je de labels weer terug? Of waarom geven de oude labels het nog wel weer?

In mijn push messages moet ik als tekst altijd de labels er voor zetten, zoals bij jou ‘monitor is’ en daarachter de waarde.

Ook merk ik dat wijzigingen aan de push messages vertraagd in de app worden bijgewerkt. Vooral op IOS. Je moet dan de app echt even helemaal afsluiten(weg swipe) en opnieuw starten. Dan werken de wijzigingen die je er aan aangebracht hebt wel.

Heeft iemand hier inmiddels nog een verklaring voor kunnen bedenken?

@Daniel Misschien een idee hoe dit zou komen?