Laatste actie van Triggs

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje gebruik ik de Olisto app, versie 2.26 op Android.

Voorheen zag ik een de lijst met triggs wanneer een bepaalde trigg voor het laatst actief is geweest. Enkel sinds een aantal weken staat er telkens Nooit. Wanneer ik de app een keer of 2 opnieuw opstart kan het zijn dat de gegevens wel zichtbaar worden.

Bij mijn vrouw op de telefoon staat ook Olisto, daar zie ik de laatst actief gegevens wel steeds.

Heb de cache van de app al gewist maar dat hielp niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik heb een tijdje een raspberry pi in huis gehad, maar deze is nu weer weg. Kan dit er iets mee te maken hebben?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Martin

Zelf draai ik 27.2.
Als ik kijk bij “Laatste activiteiten” dan zie ik keurig alle acties van de Triggs.
Wellicht loop je een update achter?

Bij laatste activiteiten zie ik inderdaad ook alle activiteiten. Alleen op het overzichtscherm van Triggs staat er regelmatig ‘nooit’ zoals in de bijlage.

De playstore geeft geen update aan voor Olisto? Heb toch echt versie 26.2. Hoe kan ik op een andere manier updaten?

Draai Android 2.26.0. Een tijdje geleden liet Olisto i.d.d. vaak de melding Nooit gedraaid zien, maar bij mij is alles nu zichtbaar qua run-tijd

Vreemd, bij de meeste trigs zie ik nu weer de melding Nooit staan
 wat is er dan gaande binnen olisto ?

Er is helaas een bug in de app waardoor de meest recente activiteit op het triggs overzichtsscherm niet altijd goed weergegeven wordt. Het hangt samen met de volgorde waarin opgevraagde data binnenkomt, wat van veel factoren afhankelijk is. Daarom werkt het soms wel en soms niet, maar waarschijnlijk meestal niet.
Met de volgende release van de app zal dit gefixt zijn.

Ok. Maar hoe kan het dat ik versie 2.26 draai en anderen 2.27?

Omdat @Brandje een Beta gebruiker is en nieuwe versies daarom wat eerder krijgt. Er zitten in 2.27 echter (als het goed is) geen voor de gebruiker merkbare veranderingen.
Als je interesse hebt kan ik jou ook toevoegen aan de beta-groep. Dat betekent dat je soms fixes of nieuwe features ongeveer 2 weken eerder krijgt, maar ook dat je vaker te maken zult krijgen met bugs, waar we dan een beschrijving van zullen vragen.

1 like

Oefff dat is uiteraard zo. :slight_smile:

Hoi Daniel,

Ik heb zojuist versie 2.28 ontvangen, lijkt nu goed te gaan. Ben zelf niet veel aan het experimenteren, ben daarom geen toegevoegde waarde voor de betagroep denk ik.