Krijg de melding "Triggi is gestopt"

Ik heb een Samsung J7 mobiele telefoon. Vanuit de Google Playstore Triggi gedownload en geïnstalleerd. Als ik Triggi start komt er even het blauwe scherm met het logo. Daarna een foutmelding “Triggi is gestopt” Ik kan dan een Rapport versturen of de foutmelding wegklikken.
Ik heb Triggi ook op een Samsung tablet geïnstalleerd en daar werkt hij probleemloos op.
Op mijn mobiel staat Android 6.0.1 met kernelversie 3.18.14-11698064 van 22 juni 2017.

Dat is gek. Ik zal eens aan mijn collega’s vragen die ook een Android toestel gebruiken wat dit zou kunnen zijn.
Je mag het rapport wel even naar mijn mailen, daar kunnen we wellicht wat info uithalen.

Mail maar naar patrick.loonstra@triggi.com

Op mijn samsung tablet met android 4.4.2 stopt triggi ook zomaar tijdens het opstarten.

Dat is vervelend @hansipi. Kun je mij het rapport mailen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is? Dat kan naar frank.meeuwsen@triggi.com

hoe kan ik die rapporten het beste vangen? Ze gaan zo te zien naar google.

Ik had een werkende Triggi op mijn telefoon. Android 4.4.2. Echter sinds ik gisteren de laatste Triggi update gedaan heb wil Triggi niet doorstarten. Je ziet het blauwe Triggi scherm met logo maar na ongeveer 10 seconden valt het weg en heb je gewoon weer de telefoon desktop. Gelukkig heb ik nog een werkende tablet met de laatste versie.
Enig idee hoe nu verder want heb Triggi al eens verwijderd en geheel opnieuw er op gezet. Maar ook dat mocht niet baten.

@Rob_van_Osnabrugge @hansipi

Er blijkt in de laatste versie van Triggi een bug te zitten die zich manifesteert in Android 4.4.2. en daar onder. Heel vervelend en onze excuses voor het ongemak. Het team werkt nu aan een bugfix, we komen zo snel mogelijk met een update!

Ook mijn Sansung S4 laat Triggi niet werken.
Na het opstarten van triggi wordt direct gemeld dat triggi gestopt is zonder aanwijsbare reden.

Al eens geprobeerd om het cache geheugen van Triggi app te verwijderen? Of de volledig app even te verwijderen en opnieuw te installeren?

Welke versie van Android heb je @JacqduLac? We zijn bezig met een bugfix voor de nieuwe Android 8 en voor oudere versies. Door de storing afgelopen week met Toon en onze app heeft dat helaas wat vertraging opgelopen. Maar hij komt er aan!

Frank,

Samsung galaxy s4 draait hooguit officieel op Android 5. Support voor dit device is al enige tijd afgelopen door Samsung.

Het zou kunnen dat S4 op Android 8 draait, dan betref het een Custom Rom / Custom Firmware.

Het lijkt weer te werken na de recante app update. :grinning: