Koppeling met Toon API niet gelukt

Na het bericht van Frank over het vernieuwde Toon kanaal direct aan de slag gegaan. Ipad Mini.

Heb Toon opnieuw gekoppeld. Daarna Ipad gereset omdat er een wit blok op mijn scherm staat. Nu us de verbinding met Toon “verlopen” en kan ik helaas niet meer koppelen.

Api website vraagt om password, accepteert, maar daarna blijft het uitroepteken staan.

Hi Allen, nadat ik de app weggegooid heb, en geherinstalleerd is deze weer tot leven gekomen… nu kan ik de Toon gebruiken met Als “Toon temperatuur” etc…

Groetjes,
Menno

Hi @Menno_van_Eck

Ik vind het vervelend dat je deze ervaring had met de update van de app. Tegelijkertijd fijn dat het allemaal weer werkt. Ik hoop dat bij een volgende update alles beter gaat voor je!

Groet
Frank

Ook ik had problemen op mijn iPad om Toon opnieuw met Triggi te verbinden. Er bleef een uitroepteken staan. Oplossing bleek om de bestaande verbinding in de prullenbak te gooien en vervolgens Toon opnieuw te verbinden. Klikken op “opnieuw verbinden” helpt dus niet. Eerst moet je rechtsboven op het prullenbak icoon klikken, waarna je een waarschuwing krijgt “u staat op het punt om de verbinding met Toon te verbreken”. Hier moet je dus doorgaan en daarna het Toon kanaal opnieuw laten verbinden.