Koppeling met Alexa ligt eruit?

Ik krijg op elke Triggi now Button die ik probeer aan te roepen vanuit Alex “device is unresponsive”

Ja klopt. Merk ik hier ook weer.

Hier ook…sinds gisterenavond…vorige week lag heel Alexa eruit trouwens…maar daar kan Olisto niks aan doen…

Same here. Dacht ik disable en enable de skill weer in Alexa maar inloggen via FB geeft een foutmelding.

@frank is iets veranderd in de facebook koppeling?
Staat de app niet op public?
Embedded Browser Oauth Login op true?
Firewall issue dat er een poort dicht staat?
Use Strict Mode for Redirect URI`s op No
Domein als ‘Valid OAuth redirect URIs’ ingevoerd?

:wink:

Hi allen

Helaas zijn er problemen met de koppeling tussen Alexa en Olisto/Triggi. Hierdoor kunnen we bv ook de naam nog niet wijzigen van onze skill, die nog altijd Triggi heet. We werken aan een oplossing maar helaas is dat niet 1-2-3 gefixt. Merken jullie de problemen alleen met onze skill of ook met anderen? Afgezien van de wereldwijde storing vorige week natuurlijk.

Wat betreft Facebook, ik heb dit direct doorgegeven en ik hoop dat we dit snel hebben gefixt. Het is inderdaad een van die zaken, ik vermoed de laatste :wink:

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Hoi Frank,
tnx voor de heads-up. Ik persoonlijk merk het probleem alleen met de “Triggi” skill. De Harmony Hub skill werkt gelukkig gewoon, evenals de andere skills (welke dus niet via koppelingen of authenticatie werken).

KAKU werkt ook gewoon…

Net gecheckt, kan weer inloggen. Thuis even kijken of de koppeling nu ook weer werkt

Op Hoe kun je (voorlopig) toch de Alexa Skill gebruiken? kun je een korte uitleg vinden hoe je de mogelijke geografische restrictie (tijdelijk) kunt omzeilen tot we een definitieve oplossing hebben.