Koppeling Homewizard

Staat er een koppeling met Homewizard op de planning?

Hi @Inge_Valstar
We hebben Homewizard op de wensenlijst staan maar ik kan je op dit moment helaas geen tijdspad geven of een indicatie wanneer we Homewizard hebben toegevoegd.

Groet
Frank Meeuwsen

Zie ook graag de HomeWizard opgenomen. Dan ka ook ik. Verder met Triggi.

1 like

Ik zal het ook heel nuttig vinden dat de Homewizard wordt toegevoegd.
Hoe eerder hoe beter. Zal dan ook een beslissing kunnen nemen om eerder uitbreidingen van Homewizard aan te schaffen.

Groet,

Martin Zijderhand

1 like

U gaf in een andere Homewizard melding aan, dat de koppeling op de wenslijst staat en in 2018 verwacht zou worden. Het jaar is bijna voorbij, zijn jullie al verder gekomen??

Helaas is er nog geen zicht op een koppeling met Homewizard. Sorry…

Hm, dat zal ook wel niet meer gebeuren dan… Jammer, gemiste kans. Is een veel gebruikte Homedomotica in NL

Als Homewizard een officieel ondersteunde API heeft dan wordt het een ander verhaal. Tot op heden hebben we die niet gezien. Ik zou het in elk geval niet afschrijven als een gemiste kans, maar we maken steeds keuzes wat we wanneer aansluiten en wat de mogelijkheden zijn.

Ja begrijp ik. Ik zie het ook meer als een limitatie van Homewizard. Ze hebben ook geen ondersteuning bij IFTTT en HomeKit. Samen met bijv die twee en Olisto, zouden ze zoveel meer mogelijkheden openen en zoveel populairder worden, maar ja, choices… :wink:

1 like

Als klanten van Homewizard bij hen aangeven dat ze graag een koppeling met Olisto willen, dan gaan wij vanuit onze kant eveneens weer bellen en mailen… :wink: