Koppeling Google Nest hub met Olisto

Hi,
Het lukt mij niet om een koppeling te maken tussen mijn Google nest hub en Olisto.
Ik heb knoppen aangemaakt in Olisto Now, ik heb Google Home gekoppeld aan Olisto, ik heb gezegd “Hey Google activeer naam knop”, Google Home antwoordt “OKe, naam knop activeren”.
In de Google Home app zie ik dat Olisto is gekoppeld, maar er worden geen apparaten gevonden.
Wie heeft de gouden tip?

Je doet niets verkeerd. Now-knoppen worden gezien als scenes, die toont Google Home niet tussen de apparaten. Net zoals de scenes van bijvoorbeeld Philips Hue. Als hij de knop wel lijkt te activeren, lijkt er dus iets mis te gaan met je trigg. Activeert je trigg wel als je de knop handmatig activeert?

Hi Remy,
Dank voor je antwoord.
Ik wil graag een apparaat aan en uit zetten dmv een NodeMCU met relais. Ik heb dat eerst gedaan met IFTTT en Remoteme. Dat werkt.
Nu wil ik hetzelfde proberen met Olisto i.p.v. IFTTT.
De HTTP request heb ik gekopieerd naar Olisto.
Zowel de koppeling tussen Google home naar Olisto als koppeling van Olisto naar remoteme werken niet.
Als ik zeg “ hey google, naam knop” zegt Google” zo te zien is dit apparaat niet aangesloten”.
Als ik de knop handmatig bedien, staat er in de log: fout: triggi / response-error.
Kun je mij verder helpen?
Ton

Ik ga even voor je kijken in onze logs! Heb je een pb gestuurd!