Koppeling ATAG One

Kan er een koppeling met de ATAG One komen?
Zie ook https://www.atag-one.com en https://atag.one

Hi ,

Dank je voor je bericht. De Atag staat op onze wensenlijst. We zijn afhankelijk van de mogelijkheden bij de fabrikant om een koppeling met Olisto te maken. We onderzoeken dit en op basis van die bevindingen kijken we of we dit apparaat toevoegen aan Olisto.

Wat altijd helpt is als klanten en gebruikers eveneens bij de fabrikant aangeven dat ze graag een koppeling met Olisto willen :wink:

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Hi Frank,

Heb niet direct naar Olisto integratie gevraagd (al enkele weken terug), maar naar Google Home integratie.

Dit was hun antwoord:
"
Voor de ATAG One zijn geen concrete plannen om ondersteuning voor Google Home te gaan bieden.
Vanaf 2019 zal de ‘ATAG One zone’ (opvolger van de ATAG One) verkrijgbaar zijn op de markt, hiervoor zullen we Apple HomeKit, Google Home & Amazon Alexa gaan ondersteunen, vanuit de ATAG zone app die hierbij hoort.
Deze thermostaat kan echter niet aangesloten worden aan onze huidige ketels, we gaan hiervoor over naar een nieuw bus-systeem: ‘ATAG zone’.
"

Zal nog wel even balletje opgooien of ze wellicht wel Olisto integratie kunnen gaan doen (en dus indirect toch Google Home integratie)

Met vriendelijke groet,

Robin

1 like

@frank
Hebben jullie inmiddels al kans gehad meer te onderzoeken m.b.t. de ATAG One?

Heb van ATAG zelf nog niets vernomen op mijn verzoek om te koppelen.
Zou graag mijn ATAG One via Google Home Mini bedienen.

Hi @rharmsen

Nee op dit moment zijn er geen concrete stappen gezet. ATAG is een van de velen op onze wensenlijst. Ik kan geen tijdspad of indicatie geven wanneer hier volgende stappen in zijn.

Goedendag, is er al meer bekend of de Atag One Zone gekoppeld wordt met Olisto? Dit zegt Atag:
De ATAG One Zone is compatibel met Apple Homekit, Google Home en Amazon Alexa. Andere systemen worden voorlopig niet (direct) ondersteund. Wel kan je altijd kijken of jouw specifieke systeem één van de eerdergenoemde systemen ondersteund, waarmee indirect veel te verbinden is.

Grt Ralph