KlikAanKlikUit zonwering bundel, blog & kortingscode voor Olisto fans

Speciaal voor de zomer hebben we een trigg bundel gemaakt voor de KlikAanKlikUit Asun- 650 zonwering schakelaar. Hiermee maak je jouw zonwering slim zodat deze automatisch reageert op zonnig weer, regen en/of harde wind!

Neem de bundel direct over vanuit ‘inspiratie’ in de Olisto app of via de link.

Meer weten over de KlikAanKlikUit Asun-650 zonwering schakelaar? Lees dan ons Olisto product van de maand augustus artikel.

Daarnaast hebben we speciaal voor Olisto fans een mooie actie samen met KlikAanKlikUit met de kortingscode: olisto25.

Je kunt deze code invoeren in het winkelmandje op www.klikaanklikuit.nl. Waarmee je vervolgens 25% korting ontvangt op jouw gehele bestelling*!

*Voorwaarden:
Niet geldig i.c.m. met andere acties of kortingscodes.
Niet geldig voor producten uit de categorieën uitverkoop en batterijen.
Geldig t/m Zondag 19 augustus 2018.
Alleen geldig via www.klikaanklikuit.nl.

Zoek een script/tip om mijn zonwering (Somfy) omlaag te laten gaan als de zon opkomt en na 15.00 uur weer omhoog gaat. Uiteraard als de zon schijnt.
Ik had zelf iets bedacht, maar daar bleef de zonwering steeds weer omlaag gaan omdat kennelijk het 's avonds ook onbewolkt is. :slight_smile:

@Wilco

Wat je denk ik aan je trigg moet toevoegen is de conditie “Tijd tussen…” waarbij je een periode aangeeft van bijvoorbeeld 15:00 en 19:00 uur. En voeg de conditie toe “Als het dag is” die de boel in de gaten houdt zolang de zon niet onder is. Door de combinatie en het feit dat alle condities waar moeten zijn, kun je de condities wat scherper maken. Kom je er niet uit, ping ons even via de chat in de app, dan kan ik met je meekijken in de trigg zelf.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen