Is er al zicht op wanneer kaku devices beschikbaar worden in de ‘‘als’’ opties voor triggs?
Dus ‘‘als’’ er een kaku magneetschakeling doorbroken wordt ‘‘dan’’ stuur een pushbericht.
Of ‘‘als’’ er een schakelaar of bewegingsmelder geactiveerd wordt ‘‘dan’’ voer deze actie uit.
Hi,
Dit is zeker niet van de radar gevallen. We zijn nog steeds met KlikAanKlikUit in gesprek en aan het zien hoe we dit mogelijk kunnen maken. Ik kan helaas nog geen tijdpad geven wanneer we dit beschikbaar stellen.
Op je eerste bericht; gebruik je de ICS-2000? Want daarin kun je als pushberichten laten sturen bij een doorbroken magneetschakelaar en kun je een actie laten uitvoeren als een bewegingsmelder getriggerd wordt?
Het zou al een oplossing zijn als je vanuit de KAKU een URL kon aansturen. Want dan kan je een OLISTO CONNECT aanroepen en daarin info meesturen. Misschien kunnen jullie dit als tussen oplossing voorstellen?
Hallo olisto . nog nieuws van kaku? Ik zal eveb de situatie schetsen ik heb op zolder een mancave. Bij de trap wil ik een kaku inbouw schakelaar inbouwen. Als ik deze bedien gaat het licht op zolder aan . ik zou graag een koppeling maken als ik deze bedien dat mijn somfy rolluik automatish omhoog gaat en de kaku stekkerdosen van de tv en stereo inschakelen . of is dit ook mogelijk via een andere weg mvg eric