Klik aan klik uit devices als ''als'' optie

Hoi,

Is er al zicht op wanneer kaku devices beschikbaar worden in de ‘‘als’’ opties voor triggs?
Dus ‘‘als’’ er een kaku magneetschakeling doorbroken wordt ‘‘dan’’ stuur een pushbericht.
Of ‘‘als’’ er een schakelaar of bewegingsmelder geactiveerd wordt ‘‘dan’’ voer deze actie uit.

5 likes

Ik haak even aan. Zit hier namelijk ook al een poosje op te wachten.

Hi,
Dit is zeker niet van de radar gevallen. We zijn nog steeds met KlikAanKlikUit in gesprek en aan het zien hoe we dit mogelijk kunnen maken. Ik kan helaas nog geen tijdpad geven wanneer we dit beschikbaar stellen.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

is er al meer info?

1 like

Op je eerste bericht; gebruik je de ICS-2000? Want daarin kun je als pushberichten laten sturen bij een doorbroken magneetschakelaar en kun je een actie laten uitvoeren als een bewegingsmelder getriggerd wordt?

Helaas is er nog geen witte rook. Er is wel voortgang…

Het zou al een oplossing zijn als je vanuit de KAKU een URL kon aansturen. Want dan kan je een OLISTO CONNECT aanroepen en daarin info meesturen. Misschien kunnen jullie dit als tussen oplossing voorstellen?

Dat is zeker een interessante optie. Ik neem het mee naar het team.

is er al licht aan de horizon?
Ik kan nog steeds niet checken of ik mijn voordeur wel heb dichtgedaan…:sweat_smile:

Helaas… je zult nog steeds even om moeten draaien als je binnenkomt om te checken of de deur dicht is… :wink:

Hallo olisto . nog nieuws van kaku? Ik zal eveb de situatie schetsen ik heb op zolder een mancave. Bij de trap wil ik een kaku inbouw schakelaar inbouwen. Als ik deze bedien gaat het licht op zolder aan . ik zou graag een koppeling maken als ik deze bedien dat mijn somfy rolluik automatish omhoog gaat en de kaku stekkerdosen van de tv en stereo inschakelen . of is dit ook mogelijk via een andere weg mvg eric

somfy werkte toch ook met de ICS-2000…? Dan kan je daar gewoon een regel aanmaken

Bedankt voor de tip daar had ik nog niet aan gedacht . te zeer gefocust om via olisto te werken

hoi,

hoe staat het inmiddels met de samenwerking ? is er al zicht op de koppeling?

Helaas is er nog geen witte rook @dvg

en, kunnen we een mooi kerstkado ontvangen ;)? of is het nog geen zicht op vooruitgang?

Nog steeds geen koppeling met KaKu schakelaars mogelijk?

Helaas. KAKU heeft dit nog steeds niet geïmplementeerd, dus kunnen wij er nog niets mee doen.

Ik heb hier een hardwarematige oplossing voor. Als je geïnteresseerd bent, kan ik er één maken.