Kan momenteel geen nieuwe TRIGS maken

Op dit moment kan ik geen nieuwe trigs maken. Heb het op meerdere toestellen geprobeerd. Als je op de knop NIEUWE TRIGG klikt en vervolgens bij “WHEN” of “THEN” klikt en dan een KANAAL kiest, (b.v. TOON, KAKU, SMARTTHINGS" dan krijg je het OLISTO LOGO met een blurry achtergrond. En daar blijft het bij. Minuten later staat hij nog steeds in deze stand. Killen, etc helpt niet. Je kan wel bestaande trigs bekijken, maar geen kanalen toevoegen. Je kan bij de TIMERS wel een nieuwe naam toevoegen, maar als je in de volgende stap deze aan een THEN wil hangen, ook dan weer einde oefening.

Klopt! Hier idem dito!:laughing:

@Daniel Kan jij eens kijken wat er aan de hand is? Want ben bang dat er dus meer zijn die niets meer kunnen aanmaken of editen.

Volgens mij is het nu dus al 4 dagen dat ik geen enkele trigg meer kan aanmaken of updaten. Zijn @Brandje en ik nu den enige personen met dit probleem?

Klopt! Net weer geprobeerd en na het kiezen van een kanaal blijft het scherm, nog steeds, hangen.

@Daniel is dit bij jou ook bekend?

Ook vandaag maar een melding via bètafeedback gedaan.
Hopelijk komt er dan wel respons……

Excuus voor de vertraging, er wordt aan een oplossing gewerkt!

Probleem is opgelost. Er komt een nieuwe beta-versie van de app aan. Ik verwacht dat jullie die later vandaag kunnen zien!

Klopt @Remy! En @Rai
De nieuwe build net geïnstalleerd en….het werkt nu wel prima bij het maken van een nieuwe Trigg.
Thx

Groetjes, Ton.

1 like

Super om te horen! Excuses voor het ongemak, en voor de zoveelste keer bedankt voor het meetesten van onze beta builds!

1 like

Hmm, ik zie nog niets voorbijkomen in de store.

Ik heb de nieuwe build (500488) via TestFlight aangeboden gekregen.

Sorry Rai, heb jij Android, Ik had in mn hoofd dat je ook een iPhone had? Die deed er iets langer over, die komt vandaag.

Een Iphone? Wat is dat? :wink: Nee natuurlijk niet. Het is gelukkig een Android.

En ja wel, zojuist kwam hij binnen. En het werkt weer. Hartelijk dank. Kan ik weer wat dingen aan elkaar knopen.

Alleen meteen een volgend probleempje. Zal zo een aparte call hiervoor aanmaken. Gaat over TIMERS.