Kaku sensor en zonnescherm

Allereerst complimenten voor de app triggi.
Dit is een super oplossing.

Ik Zou graag mijn zonnescherm willen bedienen maar dat mag alleen als een deur dicht is. Anders loopt deze vast tegen de deur

Is het misschien mogelijk om.hier dan een deursenaor toe te voegen.

Dus als sensor geeft aan deur is dicht en het weer voldoet aan bepaalde eisen dan doe het zonnescherm in of uit.

Mvg

Je kan natuurlijk​ zelf 1 maken en connecten via Triggi Connectors.
Zie nu dat mijn kaku deur-, aanwezigheid- en schemer sensors en wandschakelaars (nog) niet beschikbaar zijn in Triggi. Met de nieuwe samenwerking tussen Triggi en Kaku komt dit vast snel wel beschikbaar! Hoop ik.
Btw Ook de kaku deurbel is (nog) niet beschikbaar als input.

Ik heb natuurlijk gelijk de zonweringen (4x) toegevoegd aan Triggi, maar de aangeboden default/sample Triggi werkt (niet) optimaal. De voorwaarde staat op ‘vandaag zonnig’, maar dat is blijkbaar te ‘grof’. Dus ik heb maar een tijd(14:00u) en actuele weer toegevoegd. Maar ook die gaat nog niet ideaal.
Ook wil je natuurlijk nog Triggi’s toevoegen dat ze snel ingaan voordat er een bui valt of het ineens gaat waaien en kwartiertje (ofzo) voor sunset.

Bedankt voor je bericht.

Hoe kan ik er achter komen welk request ik kan sturen naar een device om deze uit te lezen of aan te sturen.

Ik denk dat ik als workaround een scène kan maken met daar in een regel die kijkt of de deur dicht is en dan het zonnescherm bedient

Die scène kan ik dan in triggi afvuren zodra het weer en de wind ok is.