Kaku bewegings melder met sluimer

Ik ga binnenkort naar mijn seniorenwoning en heb al wat aangeschaft van kaku.
Isc2000 en wat schakelaars.
Nu zou ik heel graag een lamp op de overloop aan willen zetten met een bewegingsmelder, dat kan ik wel, maar ik zou hem alleen willen laten branden als het donker is en hoe dat moet weet ik niet.

Heeft iemand een idee?

Al eens eerder gepost;

Hier een voorbeeldje van wat ik bedoelde:
(gekregen van KaKu service)

Ik heb hier een standaard voorbeeld hoe u in een paar regels een scene af kunt laten spelen vanaf een bepaalde tijd:

Regel 1:
Als bewegingsmelder wordt geactiveerd, stuur dan een push notificatie en schakelt verlichting in.

U selecteerde de trigger bewegingsmelder wordt geactiveerd. En u selecteert de verlichting die moet worden aangeschakeld bij actie.
U kunt dan de notificatie ook een naam geven eventueel.

Regel 2:
Als het na zonsondergang is, zet dan regel 1 aan

U maakt weer een nieuwe regel maar dan kiest u bij trigger een vast tijdstip. Als actie selecteert u onderdaan regel nummer 1 en druk u op de PLAY knop.
De PLAY knop zorgt ervoor dat de regel actief wordt.

Regel 3:
Als het na zonsopkomst is, zet dan regel 1 uit

U maakt weer een nieuwe regel maar dan kiest u bij trigger een vast tijdstip. Als actie selecteert u regel nummer 1 maar dan klikt u op de STOP button.
De STOP knop betekent dat de regel inactief wordt.

Dit werkt bij mij hartstikke goed!

Veel suc6

1 like

Hi Albert,

Hartelijk bedankt dat je het begrijpelijk hebt willen uitleggen, ik ben de jongste niet meer en ik vind het super interresant.

Ik ga er mee aan de slag en maak daarom alvast een proef opstelling.

Met vriendelijke groet,
Jok

Hi Jok

Op deze website vind je ook een uitleg hoe je dit kan instellen in de app van KaKu, inclusief stap voor stap plaatjes.
https://www.onsslimmehuis.nl/keuken

Veel succes en een goed weekend!

Harko en Angelique