Is Olisto overleden?

,

Als de diverse topics op dit forum lees, lijkt het erop dat er geen actieve leden meer zijn? En dat de moderatie door Olisto zelf ook is verdwenen? Bestaat Olisto nog wel? Laatste ios update van de App is bijna een maand geleden…

Er zijn wel degelijk actieve leden. Moderatie is soms traag, maar ik gebruik de App nog steeds met plezier.
Dus Olisto is m.i. niet “overleden”

Ik kan de app niet downloaden…
Ik heb een samsung s22

Als het niet overleden is dan is het wel stervende…

Ik heb dat probleem ook…

Ik hoop het niet, al mijn automatisering loopt via Olisto en nog steeds na r tevredenheid.

Ah, bedankt voor het melden @Mosquad. Dit was ons niet opgevallen omdat wij natuurlijk allemaal in een intern team zitten die dit niet zien.

Wij hebben momenteel niet de capaciteit om de wijzigingen te maken die google van ons nodig heeft, dus dat zal even op zich moeten wachten.

Wel is de android app gewoon via onze site te downloaden: Download Olisto 2.35.5

En het klopt, de app heeft minder onze aandacht. Dus ook hier even een kleine uitleg:

Een Update over de Huidige Focus van Olisto

We willen even de tijd nemen om jullie, onze gebruikers, te bedanken voor jullie betrokkenheid bij de Olisto-community. Zoals sommigen van jullie misschien hebben gemerkt, zijn we de laatste tijd minder actief op het forum. Hoewel we ons blijven inzetten om de Olisto-app operationeel te houden, ligt onze belangrijkste focus momenteel op andere onderdelen van ons platform, met name de B2B-sector. Dit deel van ons werk is minder zichtbaar voor de meeste gebruikers, maar speelt een cruciale rol in onze activiteiten.

We begrijpen hoe waardevol de Olisto-app voor velen van jullie is—dat is het ook voor ons. Het is een project waar we gepassioneerd over zijn, maar op dit moment zijn onze middelen beperkt en moeten we onze prioriteiten zorgvuldig afwegen. Dit betekent niet dat we de app verwaarlozen; we blijven ons best doen om alles soepel te laten draaien. Wel kan het soms wat langer duren voordat we bepaalde problemen oplossen, en we waarderen jullie geduld en begrip enorm.

Sommigen van jullie hebben gevraagd of een betaalde versie van Olisto een oplossing zou kunnen zijn. We hebben dit onderzocht, maar helaas wegen de kosten van het hosten en onderhouden van de app niet op tegen de inkomsten die een abonnementsmodel zou opleveren. Dit maakt het helaas geen haalbare optie.

Toch is jullie feedback en het melden van problemen ontzettend waardevol voor ons. Ook al ligt de focus nu ergens anders, we blijven het forum in de gaten houden en pakken problemen aan waar we kunnen. Aarzel niet om problemen te blijven melden—wij doen ons best om te helpen waar mogelijk.

Bedankt voor jullie voortdurende steun, input en begrip. Olisto zou niet hetzelfde zijn zonder jullie, en we waarderen jullie loyaliteit enorm.