Is er een koppeling met honeywell lyric t6

honeywell%20lyric%20t6

We hebben contact met Honeywell en we hebben plannen om de Lyric te ondersteunen. Ik kan op dit moment nog niet zeggen wanneer en in welke vorm we dit exact gaan doen. Maar het zit dus in de pijplijn.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Betreft dit uitsluitend de Lyric, of ook systemen als Evohome?

Momenteel ben ik bezig met het uitlezen van Evohome d.m.v. een raspberry pi. Zo heb ik al meer zaken uitgelezen die ik in een Olisto Connect stop. Er zijn meer mensen die dit op deze manier doen. Zou het niet handig zijn om dit soort zaken te inventariseren om dit te kunnen integreren? Of stap ik dan in jullie geval te snel over de leverancier(zoals Honeywell) heen?

Hey @prinsreinier

We zijn erg afhankelijk van de mogelijkheden die in dit geval Honeywell aanbiedt als API én natuurlijk zijn er onze eigen planningen en onze roadmap. Evohome staat op de radar, maar we beginnen met de Lyric. We willen de Evohome wel graag gaan ondersteunen.

Hier ook een wens voor Evohome. Gebruik nu ifttt voor de woning van mijn schoonmoeder, maar liever Olisto. Ifttt ondersteunt weer geen Kaku

Goed nieuws allen! Zojuist hebben we het Honeywell kanaal live gezet. Dit kanaal werkt nu nog alleen met de Lyric t6. Spoedig volgt meer! Je kunt voorbeeld triggs vinden op https://olisto.com/nl/channel/honeywell/

We zijn benieuwd wat jullie gaan maken met dit kanaal!

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen
Community Architect Olisto

Komt de uitbreiding voor Honywell’s Evo home ook gauw? Voor de winter?

1 like

+1 vote for channel

1 like