iPhone kapot Hoe Trigg uitschakelen?

Mijn iPhone is kapot en kan niet meer worden opgestart. De ingestelde Trigg (buitenverlichting aan bij ondergaande zon) doet het echter nog steeds. Hoe kan ik deze trigg(s) op de oude telefoon uitschakelen. Op mijn nieuwe iPhone kan ik wel inloggen met de oude gegevens maar zie niet de op de oude (kapotte) iPhone ingestelde trigg.

1 like

Ik gebruik de Olista app op zowel op mijn telefoon als tablet. Als ik op het ene toestel iets verander dan zie ik dit op het andere toestel terug. Je zou dus alle triggs die op je kapotte iPhone stonden terug moeten zien op je nieuwe iPhone. Misschien de Olista app even verwijderen en opnieuw installeren en inloggen met de inlog gegevens van je oude telefoon.

@Rick Weet je zeker dat je op dezelfde manier bij de app inlogt als op je oude iPhone? Dus niet bijvoorbeeld op de ene met je email adres + wachtwoord en op de andere via Facebook?

Absoluut. Dashlane legt al mijn inlogs en wachtwoorden vast. Ik gebruik exact dezelfde gegevens in mijn nieuwe iPhone. Mijn oude iPhone schakelt Triggs in ook als ik dezelfde Trigg op mijn nieuwe iPhone uitschakel. Vraag is dus; hoe schakel ik de oude Trigg uit?

@Rick Weet je dat echt heel erg zeker?

Dat weet ik voor 100% zeker

@Rick Na flink wat uitzoekwerk heb ik 2 accounts gevonden met triggs erin die jouw ‘AAN Voortuin’ scene activeren. 1 onder ‘t*********ege@orange.fr’ en, waar de trigg uitgeschakeld is, en 1 onder ‘s*********pos@icloud.com’ waar de trigg ingeschakeld is. Beide accounts zijn aangemaakt op dezelfde dag in Mei 2017. Het account onder het Orange adres is gisteravond voor het laatst gebruikt, het account onder het icloud adres in januari. Ik ben zo vrij geweest om alle triggs onder het icloud adres uit te zetten.

Beste Daniël, hartelijk dank voor alle genomen moeite. Wordt bijzonder op prijs gesteld. Sorry voor de overlast ook, ik schaam me diep.

Geen punt, kan gebeuren. Ik hoop dat het zo opgelost is en anders horen we het graag!