Ik kan mijn toon niet meer bedienen via Google home

App version:
Phone OS:
Is er een storing met de communicatie met toon?
Ik kan toon niet meer bedienen via Google home en als ik toon opnieuw koppel in olisto kan ik ook geen triggers meer instellen wel zegt hij dat tie verbonden is met toon
Via de toon app kan ik nog wel alles bedienen

Ik kan dus wel toon koppelen in olisto maar hij zegt dat hij thermostaat niet kan vinden.
Ook kan Ik nu toon niet meer koppelen in Google home.
Es is lijkt mij dus iets mis met de koppeling tussen toon en olisto
Tot gisteren heeft alles gewoon gewerkt en er zijn volgens mij geen updates geweest.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wel verbonden, maar hij ziet de thermostaat niet.

Probleem is bij mij opgelost na nog een keer opnieuw koppelen

Ik heb al 4x opnieuw aangemeld…Helaas…

Ik kon toon dus niet koppelen met olisto en dus ook niet met Google home. Vandaag wel. Toon staat in Google home. Ik kan de temperatuur opvragen. Maar als ik vraag deze aan te passen zegt Google deze niet te kunnen bereiken

Koppeling olisto toon werkt weer. Kan via olisto ook toon aansturen.
Koppeling Google home toon werkt ook kan ook instellingen opvragen maar niet de temperatuur aanpassen.

Hallo allemaal,
Zoals jullie merken is de integratie met Toon wat problematisch op het moment. We zijn samen met de makers van Toon opzoek naar een oplossing. We houden jullie op de hoogte!

Bij mij werkt alles weer.

Dank voor de support en het snelle oplossen

Ook bij mij werkt alles weer naar behoren, bedankt

Hallo ik ben nieuw hier en meteen een vraag.Ik ervaar het probleem dat de Toon wel reageert maar dat Google antwoord kan Toon niet bereiken.
Is het antwoord ergens al gegeven?

@Bert66 Ik heb sind 2 weken precies hetzelfde probleem. Daarvoor werkte alles prima.

Het is inderdaad drama op het moment met toon en Google home heeft jaren zonder probleem gewerkt nu werkt het ook wel alleen de ass zegt dat toon niet bereikbaar is.
Dit is gekomen volgensmij na de laatste update van toon.

Iemand al een oplossing?

Hier ook zelfde probleem en inderdaad na de laatste toon update … Heb de Toon 2

Hier hetzelfde probleem. al enig zicht op de oplossing?

Bij mij werkt alles sinds vandaag weer probleem heeft zichzelf opgelost

Werkt het inmiddels bij jullie ook weer @Michel_Brinkman @ragnarok @Bert66 @remco.verhoeckx ?

Hi Daniel,

Jazeker het werkt hier ook weer prima!!!

Hier werkt het weer redenlijk. Vind zoiezo sat GH de laatste tijd heel veel storingen heeft …

Hallo ik ben nieuw ik heb Olisto mijn toon met google home gekoppeld in het begin kreeg ik via Google te horen uw toon is naar 19.5 graad gezet en nu krijg ik te horen kan toon thermostaat niet bereiken maar de opdracht gebeurt wel. Rara hoe kan dit.

Gr Koert