Hue lampen aanzetten

App version: 2.27.0
Phone OS: iOS 13.3.1
Problem description:

Ik probeer een nieuwe trigger te maken met kanaal HUE.

Als voorbeeld: bij zonsondergang moet de lampen aangaan. Nu kan ik maar 2 lampen aangeven, wil ik er meer ingevenden krijg ik een foutmelding.

Wat doe ik verkeerd

Vreemd dat je maar slechts 2 lampen kan selecteren.
Je doet dit via Toon en zijn de andere te selecteren hue lampen daar wèl zichtbaar?

Beste Ton,

Ik heb beide kanalen geprobeerd, zowel Toon als Hue. Met beide hetzelfde resultaat.

Als ik het rechtstreeks via Toon of Hue doe, kan ik alle lampen bedienen, ook met de woning app van iOS werkt het prima.

Enig idee?

Net een Trigg gemaakt.
Als zo’n ondergaat
Dan Hue gekozen; Hue verlichting; schakel aan of uit, aan.
Vervolgens komen alle lampen beschikbaar om een selectie te maken.
Ik heb er willekeurig 4 geselecteerd en dat werkt gewoon.

Beste Ton,

Ik heb het bij mij ook nogmaals geprobeerd en nu werkt het bij mij ook. Bedankt voor al je moeite.

Mvg
Ron

Hoi Ron
Dat is goed om te horen.
Bedankt voor je terugkoppeling!!

Groetjes, Ton.

Hallo @Janss028 en @Brandje,
Dit probleem werd veroorzaakt door een storing waar we vorige week last van hebben gehad. Je deed dus niets verkeerd @Janss028, het lag aan ons. Het zou nu allemaal weer normaal moeten werken.
Excuses voor de verwarring.

1 like

Top Daniël, dat je nog even een verklaring geeft.:+1::+1:

Hallo Daniël, bedankt voor je terugkoppeling.
Inderdaad alles werkt weer naar wens.

Mvg
Ron

Kan het zijn dat dit terug het geval is? Ik kan philips hue correct toevoegen, zie hem ook gekoppeld in meethue.com, maar ik krijg geen lampen terug om te schakelen. Als ik de integratie wil verwijderen zegt hij ook “We kunnen geen verbinding maken met onze servers”

Hallo @Emeryf, op dit moment werkt alles naar behoren. Kun je het nog eens proberen? Wellicht was het een tijdelijk probleem.

Dat klopt! Zonder iets te veranderen, werkt het terug! Bedankt!

1 like