Hue app connect niet meer

App version: 2.35.2
Phone OS: OxygenOS 13.0
**Problem description: Sinds 3 april gaan mijn Hue lampen bij zonsondergang niet meer automatisch aan. De trigg stond op locatie en telefoon ingesteld, waarna de lampen aan gingen. Dit heeft nooit eerder problemen gegeven. Ik heb vanalles geprobeerd, caches legen, apps verwijderen, locaties opnieuw toevoegen (oude verwijderen) en vandaag mijn Hue account ontkoppeld en getracht deze opnieuw te koppelen. Niet dus, als ik Hue wil koppelen krijg ik een foutmelding “failed to connect”. Ik heb in mijn Hue account alle toestemming mbt Olisto verwijderd, maar helaas connect het niet meer. Iemand die me kan helpen?

1 like

Bedankt voor het melden, na grondig onderzoek hebben we het probleem eindelijk gevonden en verholpen. Na een reconnect van het kanaal zou de verbinding met Hue weer moeten werken!

Het is inderdaad gelukt. Nu blijft over dat de lampen nog altijd niet aan gaan met de eerder genoemde trigg, zodra mijn locatie in de trigg voorkomt werkt deze niet. Heb dit getest met andere triggs. Kan het zijn dat Olisto mijn locatie niet ziet? Uiteraard is de app gemachtigd mijn locatie te gebruiken.

Op sommige telefoons is er inderdaad een probleem met locatie, we zijn druk bezig om dat te verhelpen!

Er is ook een probleem met de connectie van het kanaal van Google Calendar. Zie mijn andere support-verzoek.

Hier hetzelfde probleem. Kan geen koppeling meer krijgen met philips hue.